English

رئیس کل دادگستری مازندران:

محدودیت های کرونایی نباید خللی درخدمت رسانی به مردم ایجاد کند

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به محدودیت های کرونایی تاکید کرد این محدودیت ها نباید خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند.

محدودیت های کرونایی نباید خللی درخدمت رسانی به مردم ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،حجت الاسلام محمدصادق اکبری در حاشیه جلسه شورای قضائی با تاکید براینکه محدودیت‌های دوران کرونا نباید در خدمت رسانی به مردم خللی وارد کند،  اظهار داشت: با توجه به صدور بخشنامه ستاد کرونا و ابلاغ آن به همه مراجع، لازم به تذکراست؛ بنا به دستورات ریاست قوه قضائیه وتفاوت حوزه فعالیت در مراجع قضائی باسایر نهادها، باید با مدیریت امور، به نحوی تقسیم کارها صورت گیرد که خللی درخدمت رسانی به مردم صورت نگیرد.

وی ادامه داد: کوتاهی وبی توجهی در خدمت رسانی به مردم آثار نا مطلوبی خواهد داشت، بنابراین لازم است، با رعایت کامل نکات و پروتکل‌های بهداشتی وضمن توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا با حفظ سلامت کارکنان، خدمت رسانی به مراجعین در دستگاه قضا به نحو احسن، فعال و مؤثر باشد.

وی  با اشاره به نقش دفاتر خدمات الکترونیکی دردوران شیوع کرونا اظهار داشت: لازم است دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، از تمام ظرفیت‌های موجود جهت خدمت رسانی به مراجعین استفاده نمایند تا امورات مردم به صورت الکترونیک صورت پذیرد و این امر در کاهش مراجعین به واحدهای قضائی و نتیجتاً جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مؤثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان، همچنین در بخش دیگری ازسخنان خود عنوان کرد: لازم است اعضای شورای قضائی استان، نسبت به شناسایی معضلات قضائی سطح استان، اهتمام داشته باشند، تا این گونه مسائل درجلسات مطرح ودر دستورکار و پیگیری قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه