English

رئیس کل دادگستری مازندران:

اراذل و اوباش حادثه سرخرود شناسایی شدند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در پی انتشار فیلمی از حمله اراذل و اوباش به رستوران وکافه‌ای در سرخرود اراذل و اوباش این حادثه شناسایی شدند و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

اراذل و اوباش حادثه سرخرود شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار داشت :  این اراذل قبل از این نیز اقدامات مخل نظم عمومی داشته‌اند که نیابت برای دستگیری آنان صادر شد وهم اکنون متهمان توسط پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی شناسایی و تمامی دستورات قضائی صادر شده است.

وی ادامه داد : دستگاه قضائی استان مازندران همواره قاطعانه با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی مردم برخورد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در تشریح وقوع این حادثه گفت: پنج نفر افراد ناشناس به شکلی که سه تن از آن‌ها صورت خود را پوشانده بودند با اتومبیل پژو پارس به رستوران مراجعت کرده و در بدو ورود با سلاح سرد اعم از چاقو، قمه، میلگرد و … و بدون مقدمه شروع به تخریب خودروهای پارک شده در جلوی رستوران و شیشه‌های ورودی ساختمان کردند و با ایجاد رعب و وحشت از محل متواری شدند، رستوران نیز تا اطلاع ثانوی پلمب شده است.

وی ادامه داد: در نیابتی که به دادسرای چالوس اعطا شده بود متهمان در نزدیکی مکان شناسایی شده اما از محل متواری شدند.

حجت الاسلام اکبری افزود: حسب بررسی به عمل آمده این اشخاص دارای سوابق قبلی و موارد رفتارهای این گونه در سابق هم بوده با توجه به اعلام پلیس اطلاعات مبنی بر مکان یابی آن‌ها در تهران، نیابتی برای تهران ارسال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه