English

افزایش ۶۷ درصدی کشفیات قاچاق توسط پلیس مرزبانی کردستان

فرمانده مرزبانی کردستان با اعلام کشف مقادیر قابل توجهی کالاهای قاچاق در مرزهای کردستان گفت: مقادیر کشف شده به نسبت مدت مشابه سال گذشته 67 درصد افزایش پیدا کرده است.

افزایش 67 درصدی کشفیات قاچاق توسط پلیس مرزبانی کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ، سردار علیرضا مرزبانی پیش از ظهر امروز شنبه با اعلام این خبر در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت: در راستای کنترل مرز‌ها و به منظور جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق به کشور، مرزبانان این فرماندهی طی هشت ماهه نخست سال جاری توانستند در چندین عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی کردستان افزود: مرزبانان در این عملیات‌ها، 329 هزار و 556 پاکت سیگارت خارجی، 12 هزار و 725 راس احشام و دو میلیون و 409 هزار قلم داروی قاچاق را کشف کردند.

وی به سایر اقدامات مرزبانان در این مدت اشاره و تصریح کرد: کشف 305 هزار و 441 لیتر سوخت، 546 هزار و 312 قلم لوازم آرایشی بهداشتی و 14 هزار و 873 ثوب البسه نیز طی هشت ماهه سال جاری توسط ماموران این فرماندهی در هنگ‌های مرزی بانه و مریوان کشف شد.

فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به دستگیری 326 قاچاقچی و توقیف 151 دستگاه خودرو وموتورسیکلت، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را بیش از 906 میلیارد ریال برآورد کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 67 درصد افزایش داشته است.

سردار مرزبانی خاطر نشان کرد: مرزبانی کردستان برای مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلاء‌های مرزی و بحث انسداد مرز را در طول 227 کیلومتر نوار مرزی استان با جدیت در دستور کار خود قرار داده و تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیر رسمی به کار می‌گیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه