English

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف۸۳ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان / دستگیری ۸۸ نفر قاچاقچی کالا

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف83 میلیارد کالای قاچاق در اصفهان و دستگیری 88 نفر قاچاقچی کالا توسط پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

کشف83 میلیارد کالای قاچاق در اصفهان / دستگیری 88 نفر قاچاقچی کالا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله جدی با قاچاق ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با انجام عملیات نصر 79  محموله های خارجی قاچاق به ارزش 83 میلیارد ریال را کشف و توقیف کردند.

وی افزود: در این عملیات که از ظرفیت و توان کلیه یگان های انتظامی و کارشناسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت و بازرسی نظارت بر اصناف بهره برداری شده بود حین کنترل هوشمندانه خودروهای عبوری 14 دستگاه خودروی کامیون و 10 دستگاه خودروی سواری حامل کالاهای خارجی قاچاق شناسایی و متوقف شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان عمده ترین کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را لوازم خانگی، مواد خوراکی، لوازم یدکی و تجهیزات خودروی سبک و سنگین عنوان کرد و گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله ها را 83 میلیارد ریال تخمین زدند.

سرهنگ هاشمی فر از دستگیری 88 نفر قاچاقچی کالا در عملیات مذکور و تحویل آنها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: این گونه اقدامات کنترلی پلیس تداوم دارد و پلس اجازه سؤاستفاده به افراد فرصت طلب و سودجو که با قاچاق کالا باعث رکود و ایجاد مانع در مقابل جهش تولید در کشور می شوند، نمی دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه