English

مرزبانی کردستان پیش قراول مبارزه با قاچاق کالا و ارز

فرمانده مرزبانی کردستان از پیش قراول بودن این نیرو در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

مرزبانی کردستان پیش قراول مبارزه با قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار علیرضا مرزبانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: امنیت مقدمه اقتصاد مرزی بوده و امروزه ما بر اساس مدارک، شواهد و مستندات می‌توانیم بگوییم که با همکاری مرزنشینان و مسئولین، امنیتی که در نوار مرز حاکم شده یک امنیت پایدار و خدشه ناپذیر است.

وی اضافه کرد: اقتصاد مردم مرزنشین جدا از دیگر فعالیت‌های اقتصادی، بیشتر  وابسته به مرز بوده چنانچه فعالیت‌های مرتبط با مرز ساماندهی و راهکارهای قانونی اندیشیده شود در رونق اقتصادی مناطق مرزی و افزایش توان اقتصادی مرزنشینان موثر خواهد بود.

فرمانده مرزبانی کردستان یادآور شد: اقتصاد مرز زمانی به پویایی و شکوفایی می‌رسد که همه برای این مهم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش کنیم و فرماندهی مرزبانی استان در راستای تحقق شعار سال و عینیت بخشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیش قراول بوده است.

وی افزود: مرزبانان با عشق و علاقه به رهبر فرزانه انقلاب ، به کشور و مرزنشینان ولایت مدار هر سختی را تحمل خواهند کرد که آحاد جامعه در آسایش و آرامش باشند .

فرمانده مرزبانی کردستان در بخش دیگری گفت : مرزبانی بدون نیروی انسانی مجرب و متخصص در کنار تجهیزات پیشرفته و نوین امروزی امکان پذیر نیست و در این زمینه گامهای خوبی در استان برداشته شده ولی تا نقطه ایده آل فاصله هست .

سردار مرزبانی افزود : آموزش تعطیلی ناپذیر بوده و  کارکنان مرزبانی استان اعم از پایور و وظیفه روزانه آموزش‌هایی را دریافت می کنند چرا که لازمه کار یک مرزبان آموزش و بالا بردن تخصص و مهارت است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه