English

هفته ای گذشت؛

برخی اقدامات مقابله با کرونا در فرمانداری یزد؛ بازدید مبادی ورود و خروج شهر تا اجرای طرح محله محور شاهدیه

فرماندار یزد به عنوان رییس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان یزد در هفته گذشته در راه اندازی هر چه بیشتر طرح محله محور مقابله با کرونا در شهرستان یزد همچنین بازدید و بررسی وضعیت ورود و خروج از شهرستان یزد اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

برخی اقدامات مقابله با کرونا در فرمانداری یزد؛ بازدید مبادی ورود و خروج شهر تا اجرای طرح محله محور شاهدیه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد از درمانگاه تخصصی خیری امام حسین (ع) گردفرامرز در شاهدیه بازدید کرد.

وی با حضور در بخش های مختلف درمانگاه تخصصی خیری امام حسین (ع) گردفرامرز ضمن عیادت از بیماران از فعالیتها وتلاشهای ارزنده وخستگی ناپذیر پزشکان و کادر درمانی قدردانی  کرد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، فرماندار یزد از مبادی ورود وخروج شهر یزد بازدید کرد و از آخرین وضعیت ورودی و خروجی های شهر یزد و شیوه کنترل خودروها بازدید کرد و باعرض خداقوت به عوامل انتظامی و راهداری مستقر درایستگاه های پل غدیر و میدان مدرسی از آنها تشکر و قدردانی کرد.

همچنین گفتنی است: آغاز اجرای طرح محله محور مقابله با کرونا در حوزه نهم شهر حمیدیا با حضور فرماندار یزد رقم خورد.

فرماندار یزد در راستای آغاز اجرای طرح محله محور مقابله با کرونا در ستاد مردمی امدادگران و حافظان سلامت بسیج مساجد(محله محور) مسجد صاحب الزمان(عج) پایگاه شهید هاشمی نژاد حضور یافت.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان یزد در ادامه ضمن ابراز خرسندی از سیر نزولی آمار بستری و ورودی به بیمارستان ها ومبتلایان کرونا در شهرستان یزد طی هفته اخیر، هشدار داد که نباید این مسئله منجر به بی تفاوتی نسبت به اهمیت موضوع پیشگیری  و مهار بیماری گردد چرا که عواقب کوچکترین بی تفاوتی و اهمال، موجی سهمگین تر از ابتلا و مرگ و میر در آینده ای نزدیک رقم میزند آنهم در حالیکه هرچه جلوتر میرویم اعمال محدودیت ها  بسیار سخت تر و شرایط حاکم بر جامعه حساس تر می شود.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم محله محوری جهت جلوگیری از هجوم موج بعدی همه گیری کروناو بالا بردن سطح آگاهی خانواده ها، افزود:باید هرچه سریعتر دستور العمل و اهداف ارائه ونهایی شده و  تمام تیمها وارد عمل شوند  تا با آموزش های لازم از ابتلای بیشتر خانواده ها به این بیماری جلوگیری کنیم.

فرماندار به نقایص احتمالی طرح پیش رو اشاره و ابراز امیدواری کرد هر چه جلوتر برویم طرح پخته تر و منسجم تر خواهد شد و ادارت بیشتری درگیر موضوع شده و تداوم اینکار تا ریشه کنی کامل این بیماری تداوم می یابد.

به مناسبت پنجم آذر ماه روز بسیج مستضعفان فرماندار یزد در حوزه مقاومت بسیج دوشهدای اداری-فرمانداری شهرستان یزد حضور یافت و از زحمات آنها قدردانی کرد.

لازم به ذکر است:  سید محمد رستگاری فرماندار یزد در مراسم تجلیل ازکادر بهداشت و درمان در برنامه خدا قوت رادیو جوان حضور یافت ؛ این برنامه دو‌شنبه سوم آذرماه مستقیم و به‌صورت زنده از بیمارستان شهید صدوقی یزد از رادیو جوان پخش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی