English

برخی اقدامات فرمانداری یزد مقابله با ویروس کرونا تا عملیات عمرانی

برخی اقدامات فرمانداری یزد در هفته ای که گذشت از مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا اجرای عملیات عمرانی در شهرستان یزد و نظارت بر آرامستان ها و همکاری بسیج و ساکنان محلات با مسئولان را می خوانید.

برخی اقدامات فرمانداری یزد مقابله با ویروس کرونا تا عملیات عمرانی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمدرستگاری فرماندار یزد به اتفاق رییس اداره برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری یزد و رئیس سازمان آرامستان از پروژه های عمرانی و ساختمان تطهیر بازدید کرد همچنین در نشستی با مدیر کل پزشکی قانونی استان یزد، رؤسا ومسئولین بیمارستان های شهرستان و رییس سازمان آرامستانها در سالن ولایت فرمانداری یزد مشکلات جواز دفن ومسائل مرتبط با اموات کرونایی یزد بررسی شد.

در حاشیه این بازدید سید محمد رستگاری از زحمات بی دریغ و مخلصانه برادران و خواهران طلبه جهادگر که در امر تغسیل متوفیان کرونایی فعالیت دارند تقدیر به عمل آورد.

فرماندار یزد اعلام کرد: تمام افرادی که علت فوت آنها کرونا قید شده باشد در آرامستان اصلی شهر یزد یعنی خلدبرین به خاک سپرده می شوند و حتی اگر مربوط به روستا‌های شهرستان یزد باشند باید در آرامستان اصلی شهر یزد یعنی خلدبرین به خاک سپرده شوند.

وی خاکسپاری اموات کرونایی را در بعضی از آرامستان‌های غیر از آرامستان اصلی شهر یزد تکذیب کرد.

همچنین اجرای پروژه های عمرانی روستاهای بخش مرکزی یزد در فرمانداری یزد دنبال شد.

لازم به ذکر است: با کمک خیران زارچ، دو دستگاه اکسیژن ساز جهت بیمارانی که باید در خانه قرنطینه شوند خریداری شد.

روابط عمومی فرمانداری یزد اعلام کرد: امام‌جمعه زارچ با قدردانی از اقدام ارزشمند خیرین زارچ گفت: دو دستگاه اکسیژن ساز با ارزش بالغ‌بر 600 میلیون ریال توسط خیرین خریداری شد و بیمارانی که باید در خانه قرنطینه شوند با مجوز پزشک می‌توانند با مراجعه به موسسه خیریه جوادالائمه (ع) زارچ از این دستگاه استفاده کنند.

سی و یکمین نشست پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان یزد با موضوع اجرای برنامه محله محور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در محلات در سالن ولایت فرمانداری یزد با حضور مدیران شهرداری های مناطق و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج برگزارشد.

 سید محمد رستگاری بیان کرد: در این برنامه خانه ها وخانواده ها در مقابله با کرونا همکاری خواهند داشت و مراکز بهداشت و بسیج با کمک دستگاهای مربوطه وساکنان محلات در سه محور اصلی مراقبت،حمایت ونظارت تحت عنوان بسیج محله ،همکاری خانواده هاومحلات اجرایی می شود.

وی  گفت: با اجرای این برنامه باید تلاش کنیم خانواده ها را در مقابله با کرونا هوشیار کنیم وبه کمک مراکز بهداشتی ودرمانی که در سطح شهرستان داریم بتوانیم در مقابله با کرونا درست عمل کرده تا باعث قطع زنجیره انتقال ویروس شویم.

همچنین گشت مشترک کرونا و پلمپ واحدهای متخلف طی دریافت شکایات وگزارشات مردمی 20 آبان ماه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی