English

برخی اقدامات اخیر فرمانداری یزد برای مقابله با کرونا

فرمانداری یزد در هفته جاری جهت توسعه بهداشت و درمان شهرستان یزد اعم از افتتاح یک مرکز بهداشتی و درمانی همچنین طرح های ویژه مقابله با کرونا اقداماتی داشته است.

برخی اقدامات اخیر فرمانداری یزد برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری موج یزد، طرح ویژه کرونا با هدف نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و اصناف یزد آغاز شد و در اجرای این طرح ۱۲ گروه ۴ نفره متشکل از فرمانداری یزد، مرکز بهداشت و اماکن بر روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا در سطح واحد‌های صنفی، تجاری و دولتی نظارت می‌کنند.

سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد در این باره گفت: بر اساس این طرح هر واحد دولتی و خصوصی که این دستورالعمل‌ها را نادیده بگیرد با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

رستگاری افزود: در این راستا با قاطعیت وارد عمل خواهیم شد و از تذکر تا پلمب واحد بی توجه به این دستورالعمل‌ها را در نظر داریم.

وی تأکید کرد که چندین واحد صنفی و تجاری که به دستورالعمل‌ها بی توجه بودند، شب گذشته  پلمب شدند.

فرماندار یزد افزود: این طرح تا پایان فصل سرما در سطح شهر یزد ادامه خواهد یافت.

همچنین گشت ویژه فاصله گذاری هوشمند اجتماعی توسط فرمانداری یزد راه اندازی شد و در این گشت ویژه که توسط چند اکیپ از فرمانداری یزد انجام شد واحدهای صنفی و .. مورد بازدید قرار گرفتند و برخی از واحدهای متخلف پلمپ شدند.

بازدید مسئولین فرمانداری یزد از بانکها و ادارات شهرستان به منظور نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی به طور مستمر انجام می شود.

در ادامه مرکز بهداشتی و درمانی بانو فاطمه عسکری کامران با حضور استاندار یزد، فرماندار یزد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، بخشدار مرکزی یزد و برخی از مسئولین در روستای عسکریه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، این مرکز در زمینی به مساحت 900متر مربع، ساخته شده است که کار ساخت آن از سال 1396 آغاز و به همت خیرین نیکوکار خانواده عسکری کامران و با همکاری و نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با صرف اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال در مهرماه1399 برای ساکنین روستای عسکریه به بهره برداری رسید.

گفتنی است: فرماندار یزد از بیمارستان شاه ولی یزد بازدید و از پرسنل این بیمارستان به جهت تلاش در عرصه بهداشت و درمان و مقابله با کرونا تقدیر کرد.

وی در جهت ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان مشکلات این بیمارستان را نیز جویا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه