English

فرماندار یزد؛

همکاری بیش از ۷۰۰۰نفر در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر

فرماندار یزد گفت: بیش از هفت هزار نفر عوامل اجرایی دست اندرکار برگزاری انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه بودند.

همکاری بیش از 7000نفر در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیدمحمد رستگاری رییس هیات اجرایی و فرماندار یزد در مراسم اعطای اعتبار نامه محمدصالح جوکار، منتخب مردم شهرستان های یزد و اشکذر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از هفت هزار نفر عوامل اجرایی دست اندرکار برگزاری انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه بودند.

وی افزود: انتخابات بدون کمترین مشکل و بر اساس مُر قانون برگزار شد و از همراهی و مشارکت مردم در همه صحنه‌ها سپاسگزار هستیم.

فرماندار یزد اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی‌ها، امکان برگزاری جلسه ای با حضور همه دست اندرکاران امر نبود لذا این نشست به صورت محدود و با حضور معاونان مرتبط فرمانداری برگزار شد و از زحمات نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در  مجلس تشکر می شود و ان شاءالله نهایت همکاری را کماکان با منتخب جدید داریم.

همچنین رییس هیات  نظارت بر انتخابات شهرستان یزد گفت: از همکاری عوامل هیات های اجرایی و نظارت در هرچه بهتر برگزاری انتخابات تشکر می‌شود و ان شاءالله بتوانیم با خدمت هرچه بهتر رضای خداوند متعال را کسب کرده باشیم.

عزیزالله سیفی افزود: همواره مردم حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند، اکنون وظیفه مسوولان است که این حضور را قدر دانسته و در راستای کاهش مشکلات و رفع معضلات جامعه گام های بیشتری بردارند.

همچنین منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: با توجه به شرایطی که به دلیل تعطیلی ها بویژه برای اصناف و تولید کنندگان به وجود آمده بسیار باید قدردان این مردم بود چرا که رعایت دستور بهداشتی و عوامل اجرایی ستاد پیشگیری کرونا عمدتا به دلیل ترس بیماری نبود بلکه همراهی مردم با انقلاب و نظام مثال زدنی است.

محمدصالح جوکار افزود: اکنون که از پل و مسیر انتخابات عبور کردیم  بتوانم تا پایان، این مسیر درست را ادامه دهیم  و مشکلات ایجاد شده را رفع کنیم و قطعا کرونا تبعات دیگری را برای ما خواهد داشت و مشاغل زیادی هم در سختی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه خیران، نیروهای بسیج، هیات ها و اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و بخشی از این معضلات را مدیریت می کنند گفت: مردم خوب استان یزد نیز قابل تشکر و قدردانی هستند و خود به یاری مستمندان و اقشار کمتر برخوردار آمدند.

منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: انشاالله بتوانیم با تعاملی که با فرمانداری  و مدیران ۲ شهرستان دارم با استفاده از توانمندی و ظرفیت های بسیار خوبی که وجود دارد فضایی امید بخش و پرتلاش ایجاد کنیم و گامی هرچند کوچک در راستای رفع مشکلات شهرستان و استان برداریم.

وی اظهار کرد: از همه افرادی که پای کار بودند تشکر می کنم و با توجه به اینکه به دلیل ویروس کرونا نتوانستیم در مراسمی به صورت حضوری از همه عوامل تشکر کنیم لذا در همین جا از همه کسانی که همراهی کردند کمال امتنان  و سپاس را دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه