English

از ابتدای طرح ممنوعیت ترددها تاکنون صورت گرفت؛

جریمه بیش از ۱۰۰۰ خودروی متخلف در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از جریمه شدن بیش از 1000 خودروی متخلف از ابتدای طرح ممنوعیت ترددها تاکنون در اصفهان خبر داد.

جریمه بیش از 1000 خودروی متخلف در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: بیش از 1000 خودرو که مصوبات طرح را رعایت نکرده اند توسط دوربین های ثبت تخلفات و ماموران پلیس از ابتدای شروع طرح ممنوعیت ترددها در شهر اصفهان جریمه شده اند.

وی با بیان اینکه پلیس مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرایی می کند ، افزود: از شروع طرح ممنوعیت خروج خودرو با پلاک بومی از شهر اصفهان و ورود خودرو با پلاک غیر بومی به این شهر بیش از یک هزار خودرو توسط دوربین های ثبت تخلفات رانندگی و ماموران پلیس جریمه شده اند.

محمدی توضیح داد: تردد وانت بار ، تاکسی و تاکسی های اینترنتی بعد از ساعت 9 شب بلامانع است و دیگر خودروهای شخصی مورد اعمال قانون قرار می گیرند.

 هر گونه تغییر و مخدوش کردن پلاک جرم است

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین مشاهده شده افرادی پلاک خودرو را که هویت خودرو است تغییر یا مخدوش می کنند که این عمل جرم است و افرادی که مرتکب آن شوند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی می شوند.

رئیس پلیس راهور اصفهان بار دیگر از همکاری و تعامل مردمی فهیم اصفهان با پلیس تقدیر کرد و اظهار داشت: انشاءالله با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و کاهش ترددها می توانیم زنجیره اتصال این بیماری را قطع و به حافظان سلامت کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه