English

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر خبر داد:

ساخت ۵۰ منزل مسکونی توسط بسیجیان جهادی

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر اظهار کرد: ساخت 50منزل مسکونی،تقسیم 10هزار بسته معیشتی واهدای 26جهیزیه از جمله فعالیت های هفته گرامیداشت بسیج است.

ساخت 50 منزل مسکونی توسط بسیجیان جهادی

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمد کریم یان در آیین افتتاح کارگاه اشتغال زایی پایکاه بسیج کریمه اهلبیت منطقه وازیچه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: ساخت 50 منزل مسکونی با پنجاه و سه گروه جهادی بسیج برای نیازمندان مناطق حاشیه نشین تا پایان سال است که تکمیل وبه بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بسیجیان شجره طیبه اسلام هستند وبسیج ظرفیت عظیمی است در جهت دفاع از آرمان های انقلاب.

این مقام مسئول با بیان حضور بسیج در تمامی عرصه ها افزود: امسال هفته بسیج با وجود بیماری کرونا به شکلی دیگر با شعار بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرین است اجرا می شود.

کریمیان هشدار داد: امروز تاکتیک و نقشه دشمن القای ناامیدی در میان مردم به عنوان ولی نعمت انقلاب است و هر کس بتواند امید را میان مردم زنده کند به منزله جهاد کردن است.

وی با توجه به این موضوع که امسال رویکرد بسیج محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم است، ادامه داد:  مرحله چهارم کمک های مومنانه درهفته بسیج به تعداد 10 هزار بسته معیشتی، هربسته به مبلغ 300هزارتومان توسط پایگاه های بسیج بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.

فرمانده سپاه خمینی شهر افزود: این بسته ها شامل برنج، سه عدد ماکارانی،رب،پنیر و چهارنوع حبوبات و روغن می باشد.

وی بیان داشت: از دیگر برنامه های اجرایی شروع ساخت 50منزل مسکونی با پنجاه و سه گروه جهادی بسیج برای نیازمندان مناطق حاشیه نشین تا پایان سال است که تکمیل وبه بهره برداری خواهد رسید.

کریمیان از مرحله سوم توزیع جهیزیه به زوج های نیازمند خبردادو تشریح کرد: 26پک جهیزیه که تمام وسایل آن کالای ایرانی است به زوجهای نیازمند اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه خمینی شهر اشتغال جوانان را از مسائل مهم جامعه برشمرد و توضیح داد: مشکل اشتغال جوانان از مسائل مهم کشور است که در روز سوم آذر ماه تعداد 450نفر که از قبل شناسایی شده اند مشکل اشتغال آنان به واسطه تدابیری که در سپاه خمینی شهر مطرح گردید  مرتفع خواهد شد.

این مسئول نظامی تقدیر از جهاد گران بسیجی عرصه سلامت را از دیگر برنامه های هفته بسبج برشمرد و عنوان کرد: در این مراسم  که در بیمارستان نه دی صورت خواهد پذیرفت،  از پانصد نفر جهادگران عرصه خدمت سلامت تجلیل به عمل خواهدآمد.

کریمیان گفت: ارائه خدمات بهداشتی توسط 36 پایگاه  سلامت محله محور با نام سردار دلها بر عهده پایگاه های بسیج محلات شهرستان است که در این امر حضور و مشارکت مردم مشاهده می شود و امید است پیشگیری های لازم در خصوص بیماری کرونا در شهرستان انجام شود.

در ادامه امام جمعه خمینی شهر ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری( ع) و گرامیداشت هفته بسیج انجام پروژه های بسیج را کاری بزرگ دانست و آن را از ثمرات تفکر بسیج خواند.

آیت الله سیدمحمد موسوی اشتغالزایی را جهت رفع بیکاری و محرومیت مثمر ثمر برشمرد و اذعان کرد: قالی بافی از هنرهای مردم خمینی شهر است و جزو هنرهای شهرستان محسوب می شود و از تلاش های سپاه و بسیج شهر خمینی شهر جهت رفع محرومیت زدایی و اشتغال زایی تشکر و قدردانی کرد.

هفته بسیج در خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    کلا اخبار خمینی شهر رو برعکس منعکس می کنید. ساخت 50 منزل؟ بحث مرمت و بازسازی بود نه ساخت. لطفا بیشتر دقت کنید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه