English

در آیین گرامیداشت آغاز هفته بسیج و غباررویی شهدا در ذوب آهن اصفهان عنوان شد:

با مدیریت و فرهنگ بسیجی بر مشکلات اقتصادی غلبه می کنیم

همزمان با آغاز آیین گرامیداشت هفته بسیج وتجدید میثاق با شهدا ،مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام ذوب آهن اصفهان با حضور مدیرعامل ، و تعدادی از مسؤلین و بسیجیان شرکت برگزار شد.

با مدیریت و فرهنگ بسیجی بر مشکلات اقتصادی غلبه می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در این آیین که آیت ا... رهبر رئیس دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی ، مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ، مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه ، محمد جعفر صالحی معاون خرید و احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی نیز  حضور داشتند ، منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا ، گفت : شهدای ذوب آهن اصفهان که همگی بسیجی بودند در آن شرایط  به جهاد در دفاع مقدس پرداختند و امروز وظیفه ما بسیجیان صنعت ، جهاد در جبهه اقتصادی است.

وی افزود: تولید و حفظ اشتغال دو وظیفه مهم امروز ما بسیجیان در عرصه جهاد اقتصادی است که با تفکر وفرهنگ بسیجی می توان آن ها را محقق نمود.

منصور یزدی زاده با اشاره به گذشت چهل و یک سال از عمر با برکت بسیج ، گفت: امروز بسیج ، ابعاد جهانی پیدا کرده است و این امر حاصل همان فرهنگی است که حضرت امام (ره) آن را بنیان نهاد و امروز مقام معظم رهبری پرچم آن را برافراشته و اخلاص و تفکر پاکی است که در این نهاد مردمی جریان دارد .

مدیرعامل شرکت گفت: آرزو می کنم که همه ما بسیجی بمانیم واین نیروی پرتوان بسیج به قیام امام زمان (عج) متصل گردد .

سرهنگ مختاری فرمانده بسیج شرکت نیز گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ، بسیج یعنی آمادگی در هر نقطه ای که اسلام  و انقلاب به آن نیاز دارد .

وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی کنونی کشور ، با مدیریت بسیجی و جهادی می توان بر مشکلات فائق آمد و یکی از تکالیف مهم بسیج در حال حاضر ، جهاد درعرصه صنعت واقتصاد است .

سرهنگ مختاری با اشاره فعالیت های گروه های پژوهشی و جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان گفت: گروه جهادی بسیج ، 20 منزل مسکونی را بازسازی نموده و همین هفته کلید 2 باب منزل مسکونی که بازسازی شده ، تحویل می گردد . 5 مرحله توزیع کمک های مومنانه شامل 2500 بسته معیشتی به ارزش هرکدام 400 هزار تومان که با حمایت مدیریت عالی ذوب آهن اصفهان حاصل شد ، فعالیت های مختلف در جهت مقابله با کرونا در ذوب آهن اصفهان و شهرهای اطراف و غیره از جمله فعالیت های بسیج این شرکت است .

شایان ذکر است مراسم گرامیداشت آغاز هفته بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون تجمع افراد ، در چند محل از جمله مزار شهدای گمنام ،  ترمینال آزادگان ، ساختمان توحید و... برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه