English

یزدی زاده:

فرهنگ بسیجی باید به عنوان مهمترین یادگار حضرت امام (ره) در روح و جان ما جلوه گر شود

یزدی زاده در نشست صمیمی با فرماندهان بسیج ذوب آهن اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج ، در سخنانی به اهمیت بسیج و نقش آن در جنگ تحمیلی وحفاظت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در 4 دهه اخیر پرداخت.

فرهنگ بسیجی باید به عنوان مهمترین یادگار حضرت امام (ره) در روح و جان ما جلوه گر شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به آشوب های اخیر و صدماتی که ضد انقلاب بر امکانات دولت و مردم وارد کرد، یادآور شد: طبق بیانات حضرت امام خمینی (ره) بسیج مدرسه عشق است و این عشق به بسیج ، ولایت و اسلام بود که تحرک دشمن را در صحنه های مختلف وآشوب های ایجاد شده اخیر متوقف وخنثی نمود.

  وی در ادامه افزود: بسیج اقیانوسی به ژرفای معنویت واخلاص است  و  یک بسیجی ، بر بسیجی بودن خود افتخار می کند .وی تاکید نمود:  باید فرهنگ بسیجی به عنوان مهمترین یادگار حضرت امام (ره) در روح و جان ما جلوه گر شود و در این راستا هم باید مواظب رفتار و گفتار خود باشیم  چراکه دیگران همه چیز را با ما می سنجند. مبادا اشتباهات ما به حساب دین و انقلاب اسلامی گذاشته شود.

یزدی زاده افزود: جامعه ما مشکلات زیادی دارد ولی خون شهدا که بالاترین حماسه ها را آفریدند عامل حفظ انقلاب  شده است.ما نیزباید پاسدار آرمان های شهدا و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به شرایط فعلی کارخانه یادآور شد: وقتی بسیج مدرسه عشق است باید توجه داشته باشیم  که مدرسه محل یادگیری است  وما باید با یادگیری های بیشتر ، مدیران وجانشینان خوبی برای شرکت تربیت نماییم.

وی با اشاره به دیدار سال قبل خود با فرماندهان بسیج شرکت  یادآور شد: بسیج باید شعارهای خود را به عمل  تبدیل کرده با  فعالیت وتولید بیشتر موجب تحقق اهداف وتکمیل موفقیت های شرکت باشد.

با روحیه بسیجی در خدمت  تولید و کمک به مردم منطقه هستیم

در ابتدای این جلسه سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت  ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و نام شهدا و خصوصاً شهدای ذوب آهن گفت: بسیج شرکت در همه حال در جهت تحقق اهداف شرکت گام برمی دارد.

سرهنگ مهران مختاری در ادامه ضمن ارایه گزارش کوتاهی از عملکرد این حوزه در سال گذشته به اقدامات مختلف بسیج ذوب آهن پرداخت و از مساعدت ها و اعتماد مدیر عامل ذوب آهن به بسیج در انجام وظایف اش قدردانی نمود.

وی افزود: ما به عنوان بسیجی تابع ولایت بوده و با روحیه بسیجی در خدمت  تولید و کمک به مردم منطقه هستیم . وی سپس به حوادث ضد انقلاب در روزهای اخیر در کشور و منطقه پرداخت و یادآور شد: خدا به ما کمک کرد و ما  نیز در حد توان در جهت حفظ نظم و امنیت منطقه و اموال مردم تلاش کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی نعمتی فرمانده پایگاه شهید احمدی روشن بسیج ذوب آهن در این برنامه از اهمیت بسیج و فرهنگ جهاد و شهادت سخن گفت و به تشریح حدیثی از حضرت امام صادق (ع) مبتنی بر نیاز دایمی جامعه به امنیت ، عدل و رفاه پرداخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه