English

با توجه به افزایش موارد ابتلا؛

پنجمین بخش کووید ۱۹ در بندرعباس راه اندازی شد

رئیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم(ص) گفت: پیش از این دو بخش آی سی یو کووید و ۲ بخش بستری کووید در حال خدمت رسانی به بیماران با تشخیص کرونا بود که با توجه به افزایش موارد ابتلا پنجمین بخش کووید مجدد راه اندازی شد.

پنجمین بخش کووید ۱۹ در بندرعباس راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد تمدن دار رئیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم(ص) روز گذشته (۲۷ آبان ماه) در تشریح این خبر، گفت: پیش از این دو بخش آی سی یو کووید  و ۲ بخش بستری کووید در حال خدمت رسانی به بیماران با تشخیص کرونا بود که با توجه به افزایش موارد ابتلا پنجمین بخش کووید مجدد راه اندازی شد.

محمد تمدن دار در ادامه یادآور شد در زمان پیک کرونا تعداد ۱۰ بخش کووید ۱۹ شامل ۷ بخش بستری، ۳ بخش آی سی یو، به همراه اورژانس در زمینه خدمت رسانی به این بیماران فعال بود که در اوج پیک تعداد بیماران بستری با تشخیص کرونا به ۲۳۰ بیمار هم رسید بعد از آن با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این میزان به ۳۸ بیمار بستری کاهش یافت.

رئیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس خاطرنشان کرد: با  شیوع موج سوم کرونا در استان میزان موارد ابتلا و بستری به بیماری کووید ۱۹ در حال افزایش است و در حال حاضر تعداد بیماران بستری با تشخیص کرونا در این بیمارستان  به ۸۰ بیمار رسیده که نشان از افزایش موارد مبتلا به این بیماری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه