English

تشریح آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان هرمزگان به پنج هزار و ۶۰۵ نفر خبرداد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۴۱ مورد مثبت کرونا در این استان به ثبت رسید.

تشریح آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، به تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونا در استان هرمزگان پرداخت و اظهار کرد: از شروع خطر اپیدمی، چهار هزار و ۲۱ نفر به عنوان بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های هرمزگان بستری شده اند که از این تعداد سه هزار و ۴۸۲ نفر ترخیص شده اند و ۲۷۷ نفر همچنان بستری هستند که از این تعداد، ۲۰۵ نفر ایزوله و ۳۶ نفر در ICU هستند که (شش نفر از بیماران بستری در آی سی یو  بدحال هستند)  و ۳۶ نفر در بخش های عادی بستری می باشند.

وی افزود: از این تعداد و برخی از افراد به صورت سرپایی که ۲۲ هزار و ۷۳۳ نفر بودند تا کنون به دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه گیری شده که پنج هزار و ۶۰۵ نفر مثبت اعلام شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۹۵۰ نفر بهبود یافته اند ۱۳۵ نفر بستری هستند و دو هزار و ۴۴۲ نفر تحت مراقبت خانگی، پنج نفر در مرکز تکمیل درمان و ۷۳ نفر فوت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان  با اشاره به مثبت شدن تست کرونا ۳۴۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، اضافه کرد: طی این مدت همچنین یک نفر فوتی داشتیم که خانم ۶۶ ساله با سابقه فشار خون بالا از بندرعباس بود.

وی ۱۵۵ نفر از بیماران کووید ۱۹ امروز را زن و ۱۸۶ نفر را مرد اعلام کرد و گفت: بندرعباس ۱۷۰ نفر، میناب  ۳۶  نفر، بندرلنگه   ۳۵  نفر، قشم   ۳۲  نفر، جاسک ۲۷ نفر، سیریک   ۱۵  نفر، حاجی آباد ۹ نفر، رودان   ۸  نفر، خمیر   ۴  نفر، بستک   ۴  نفر و کیش ۱  نفر توزیع ویروس کرونا مثبت امروز در استان هرمزگان را شامل می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه