English

عضو شورای شهر کرج:

فرماندار مرا تهدید کرد

عضو شورای شهر کرج با انتقاد از جذب نیرو در شهرداری کرج گفت:متأسفانه طی دوره سوم و چهارم شورای شهر ۲ هزار نفر به کارمندان شهرداری کرج افزوده شد

فرماندار مرا تهدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج سارا دشتگرد در دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر کرج از عملکرد شهرداری و شورای شهر کرج طی سالهای گذشته انتقاد کرد.

این عضو بانوی شورای شهر گفت: طبق آمارها در دوره های سوم و چهارم شورای شهر کرج، ۲۰۰۰ نفر جذب شهرداری شدند.

وی افزود: این جذب نیروها ادامه داشت و در شهریور سال ۹۶ همزمان با ورود شورای پنجم ۳۰۰ نفر نیروی کارگری موقت جذب شهرداری شده است ولی متأسفانه کسی به این موضوع ورود نکرده است.

دشتگرد گفت: متأسفانه در این بین عده ای نیز اخبار خلاف واقع به دستگاهها و ارگانهای ناظر و غیر ناظر و امام جمعه محترم می‌دهند که باعث ایجاد ذهنیت منفی و منحرف نمودن ذهن آنها در پیگیری امور مهم شهری خواهد شد.

این عضو شورای پنجم شهر کرج با اشاره به بار مالی این نیروها بر شهر نیز گفت: باری که در اثر استخدام این همه نیرو بر دوش مدیریت شهری است، باعث شده که شهرداری به سختی قادر به تأمین هزینه های پرسنلی باشد.

وی در ادامه به لایحه اخیر فرمانداری که در کمیسیون بودجه‌ تأیید نشد نیز گفت: این لایحه مبنی بر کمک هزینه انتخابات بود که بنده عرض کردم شهرداری در حال حاضر بابت هزینه های پرسنلی و حجم بالای پروژه های عمرانی درخصوص هزینه کردها با مشکل روبروست.

دشتگرد گفت: بنده در جلسه عرض کردم که با توجه به اینکه در دور اول انتخابات بیش از دو میلیارد تومان و در دور دوم بیش از یک میلیارد تومان به فرمانداری کمک شده است، فرمانداری با این دویست میلیون تومان نیز مشکلات خود را برطرف کند ولی فرماندار محترم با بنده تماس گرفتند که براساس قانون باید به ستاد انتخابات کمک کنید.

وی افزود: بنده مجددا در این خصوص عرض کردم اگر جز قانون است نیازی به رای شورا ندارد و دندان اسب پیش کشی را که نمی شمارند که ایشان متأسفانه فرمودند پس از این به بعد لوایحی که به فرمانداری ارسال می شود هم ما با همین دید بنگریم.

این عضو شورای شهر کرج در ادامه گفت: لوایح در واقع پیگیری کار مردم است نه کار شخصی اعضای شورا و تهدید کردن بنده در این خصوص جایگاهی ندارد و مگر مبنای بررسی کمیته تطبیق قانون و انطباق با قانون نیست.

سارا دشتگرد در پایان نیز گفت: به عنوان یکی از اعضای شورای شهر کرج از رییس شورا درخواست میکنم موضوع را پیگیری نماید و حافظ حق و حقوق اعضای شورای شهر کرج باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه