English

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج:

شهرداری کرج در حالی اتوبوس خریده که راننده ندارد

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: متاسفانه اتوبوس هایی که با هزینه های هنگفت خریداری شده اند در پارکینگ خاک می خورد.

شهرداری کرج در حالی اتوبوس خریده که راننده ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، عباس زارع گفت: متأسفانه شهرداری کرج ۸۰ اتوبوس میلیاردی خریداری کرده است ، ولی راننده ای برای رانندگی در سطح شهر وجود ندارد.

باید راننده هایی که داریم روی ناوگان حمل و نقل عمومی جدید مشغول به کار شوند و بیش از این شاهد خاک خوردن این اتوبوس‌ها نباشیم.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: در سالهای قبل نیز افرادی با عنوان راننده خودروی سنگین وارد شهرداری شدند که امروز حاضر نیستند روی این اتوبوس‌ها کار کنند.

وی در پایان نیز گفت: این چیزی جز اسراف نیست که هر اتوبوس با قیمتی حدود ۲ میلیارد تومان خریداری شود و در نهایت در یک پارکینگ خاک بخورد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • اصغر قلی زاده

    تعدادی جوان دارای گواهینامه پایه دو استخدام کنید دوره گواهینامه پایه یک برگزار کنید و تعهد ده ساله بگیرید اگر از همکاری سر باز زدند، هزینه دوره را بگیرید

  • رسول محققی

    سلام عرض ادب
    خواهشا منطقه 5محله کرج نو تشریف بیارید ببینید پلیس ساختمان چه جنایتی کرده زمین 70 متر شش طبقه ساخته شده بدون هیچ استانداردی...

  • میر طاهر شمس

    راننده پایه یک داری سابقه کاردر اتوبوس رانی. امادگی دارم جهت کار شهری یا بین شهری.

  • ناشناس

    آقای شهردار اگر خیلی خیلی این استان البرز برات ارزش داره ی دستور به این شهردار شهرستان فردیس بدید از خواب بیدار بشه ..چندین بار از 137تماس گرفتیم ی سطل زباله مکانیزه در خیابان نسترن غربی روبروی ساختمان اطلس نصب کنند.

  • ناشناس

    سلام خسته نباشی آقای شهردارفردیس مااتوبوس براطالاقانی فردیس نداریم 2یا3تاهست خیلی دیرمیان بدبخت مردم همیشه یک ساعت دوساعت منتظرمیشندیک فکری هم بحال مابکنیدممنون

  • ناشناس

    تا جایی‌که من و همکارانم در شهرداری می‌بینیم، جایی برای هم ولایتی ها و آشنایان خودش لازم دارد که ایشان درحال جا باز کردن هستند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه