English

بهروز ندایی:

استان اردبیل آمادگی لازم را برای هر گونه خطرات احتمالی دارد /هیچ گونه آلودگی در رودخانه ارس وجود ندارد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل آمادگی لازم را برای هر گونه خطرات احتمالی دارد و در رابطه با مناقشات کشورهای همسایه شمالی نیز تدابیر لازم برای هرگونه خطرات پدافند غیر عامل اندیشیده شده است.

استان اردبیل آمادگی لازم را برای هر گونه خطرات احتمالی دارد /هیچ گونه آلودگی در رودخانه ارس وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل اظهارکرد: استان اردبیل آمادگی لازم را برای هر گونه خطرات احتمالی دارد و در رابطه با مناقشات کشورهای همسایه شمالی نیز تدابیر لازم برای هرگونه خطرات پدافند غیر عامل اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در رابطه با شرایط بحرانی و خطرات احتمالی تدابیر لازم پدافند غیر عامل استان اندیشیده شده است،گفت:  گرچه آب کشاورزی و آب شرب ۳۰۰هزار نفر در شمال استان و محدوده میل مغان جز دغدغه های مسوولان بود اما این موضوع  بخوبی مدیریت شد و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

ندایی با بیان وجود نیروگاه هسته‌ای کشور ارمنستان در نزدیکی مرز ایران و مطالبی در باره  ورود پساب آلوده به رود خانه ارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده این ادعا رد شده و هیچ گونه آلودگی در رودخانه ارس وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: مشکل هماهنگی چارت تشکیلاتی پدافند غیر عامل در استان‌ها هنوز مرتفع نشده و وظایف دستگاه ها مشخص و تعریف شده نیست.

وی با بیان اینکه این سیستم با نواقصی همچون چارت سازمانی مواجه است، افزود: باید با بررسی‌های لازم این سیستم بصورت سیستماتیک و با رویه یکپارچه به تناسب مرکز کشور دارای امکانات و تجهیزات مدرن باشد و از یک قانون واحد تبعیت کند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه در رابطه با شرایط بحرانی و خطرات احتمالی تدابیر لازم پدافند غیر عامل استان اندیشیده شده است،گفت:  گرچه آب کشاورزی و آب شرب ۳۰۰هزار نفر در شمال استان و محدوده میل مغان جز دغدغه های مسوولان بود اما این موضوع  بخوبی مدیریت شد و نگرانی در این رابطه وجود ندارد. 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه