English

بهروز ندایی:

اردبیل و مشکین شهر در وضعیت قرمز هستند

معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: در شهرستان‌های اردبیل و مشگین شهر وضعیت قرمز و گرمی و خلخال نارنجی اعلام شده است که باید حساسیت مردم نسبت به موضوع بیشتر شود.

اردبیل و مشکین شهر در وضعیت قرمز هستند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت:  در شهرستان‌های اردبیل و مشگین شهر وضعیت قرمز و گرمی و خلخال نارنجی اعلام شده است که باید حساسیت مردم نسبت به موضوع بیشتر شود.

وی افزود: از زمان بازگشایی مدارس تا کنون ۱۴ مورد بستری ابتلاء به ویروس کرونا در بین دانش آموزان استان اتفاق افتاده که ۹ نفر به طور قطعی و ۵ مورد آزمایش منفی گزارش شده است.

معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه گاهی اوقات دانش آموزان ناقلان بدون علائم هستند گفت: در مدارس رعایت پروتکل بهداشتی باید بیش از سایر نقاط رعایت شود گرچه آموزش و پرورش اقدامات خوبی انجام داده است و باید با حضور در مدارس عملکردها ارزیابی و رصد شود.

ندائی افزود: گروه‌های بازدید از مدارس باید اکیپ کامل با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود و با هماهنگی آموزش و پرورش در مدارس حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه ستاد ملی کرونا جهت محدودیت یک هفته‌ای به استان‌ها اختیار تام داده است، تصریح کرد: ستاد مدیریت کرونا در استان‌ها طبق نظریه دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند در تعطیلی و محدودیت یک هفته‌ای مدارس، حوزه و دانشگاه‌ها تصمیم گیری کند.

واکسن و داروی تأیید شده در هیچ کجای جهان یافت نشده است

معاون سیاسی استاندار اردبیل اظهار کرد: ۷ ماه از ظهور این ویروس گذشته است که تا کنون واکسن و داروی تأیید شده در هیچ کجای جهان یافت نشده است و باید در این رابطه با رعایت اصول بهداشتی خود را با وضعیت موجود سازگار کنیم و بخاطر علمی بودن بحث، تمام پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی نیز قابل اجراست.

وی بیان کرد: نسبت به سایر استان‌ها وضعیت نسبتاً پایدار داریم و در شهرستان‌های اردبیل و مشگین شهر وضعیت قرمز و گرمی و خلخال نارنجی اعلام شده است که باید حساسیت مردم نسبت به موضوع بیشتر شود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه