English

استاندار قم:

روند بستری و فوتی‌های کرونایی در قم کاهش یافت

استاندار قم از کاهش روند بستری و فوتی‌های کرونایی در قم خبرداد.

روند بستری و فوتی‌های کرونایی در قم کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در پایان جلسه ستاد ملی کرونا که به‌صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر علت ادامه محدودیت‌ها به‌رغم نزولی شدن شیب بیماری اظهار داشت: ما قم را به‌صورت جزیره‌ای مدیریت نمی‌کنیم در حال حاضر وضعیت کرونا در استان‌های پیرامونی قم و همچنین کل کشور قرمز است و با توجه به آمدوشدها و ارتباطاتی که بین استان‌های همجوار است اگر محدودیت‌ها را ادامه ندهیم وضعیت بحرانی‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با سخت‌گیری‌ها و اقدام‌هایی که در جهت اعمال محدودیت‌ها در قم صورت گرفته روند بستری و فوتی‌ها رو به کاهش است و این دستاورد در سایه همکاری اعضای ستاد کرونا و رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم حاصل شده است.

استاندار قم اضافه کرد: همچنان نیز انتظار داریم مردم فهیم و خوب قم با همراهی‌هایی که با اعمال محدودیت‌ها دارند به‌نوعی این روند نزولی را ادامه دهیم.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از مصوبه‌های جلسه امروز ستاد ملی کرونا افزود: در این جلسه مقرر شد از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذرماه تمام گروه‌های شغلی به‌غیراز گروه‌های سطح یک شامل نانوایی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای که مایحتاج مردم را تامین می‌کنند و داروخانه‌ها و مراکز بهداشت و درمان و گروه‌های خدماتی امدادی فقط تا ساعت ۱۸ حق فعالیت داشته باشند تا با اعمال این محدودیت‌ها شاهد کاهش بیش‌ازپیش کرونا باشیم.

وی یادآور شد: در این جلسه موضوع اعمال رفت‌وآمد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد نیز مطرح و تصمیم‌گیری برای آن جهت بررسی بیشتر به جلسه بعد موکول شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه