English

استاندار قم تاکید کرد؛

برخورد با دستگاه‌های ضعیف در حوزه دولت الکترونیک

استاندار قم گفت: با دستگاه‌هایی که در رابطه با تحقق دولت الکترونیک کوتاهی داشته باشند، برخورد خواهد شد.

برخورد با دستگاه‌های ضعیف در حوزه دولت الکترونیک

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری، با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی در قم، اظهار کرد: ادای نمازهای یومیه صحن‌های روباز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) مجاز است.

استاندار قم با بیان این که رستوران‌ها، کبابی‌ها، اغذیه‌فروشی و غیره هم فقط با یک‌سوم ظرفیت می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند افزود: محدودیت‌های هفته گذشته در رابطه با مراکز آموزشی، ورزشی، مراکز تفریحی و غیره تا پایان هفته آینده تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر قم تا عصر روز جمعه این هفته ادامه خواهد یافت.

وی با انتقاد از وضعیت تجمع در مطب‌های درمانی، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی قم باید چاره‌ای برای وضعیت شلوغی در مطب‌ها بیندیشد؛ برخی از پزشکان برای به رخ کشیدن مهارت و حجم مراجعه مردم به آنها، عادت کرده‌اند که بیماران را در پشت مطب‌های خود منتظر نگه‌دارند.

سرمست در ادامه تصریح کرد: میزان تحقق دولت الکترونیک در تمام دستگاه‌های اجرایی قم بر مبنای خود اظهاری آنها باید طی چند ماه آینده به‌صورت دقیق مشخص شود و راستی آزمایی هم از آن انجام بگیرد.

استاندار قم با اشاره به این که یکی از فرصت‌های کرونا در قم، تقویت دولت الکترونیک و کاهش بار مراجعه مردم به دستگاه‌های دولتی است، گفت: برای تحقق دولت الکترونیک باید آموزش‌های لازم دولت الکترونیک به مردم ارائه شود.

سرمست همچنین با اشاره به آغاز امتحانات مستمر مدارس قم در۲۴ آبان، گفت: اولویت قم در این زمینه همچنان آموزش‌های غیرحضوری است و برگزاری حضوری این آزمون نیازمند نظر مساعد ستاد ملی مبارزه با کروناست. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه