English

کرونا در کرمانشاه همچنان می‌تازد؛

ثبت رکورد ۱۳ فوتی و ۳۰۸ بستری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر مجموع بستری‌های استان به 1174 نفر رسیده که از این تعداد 145 نفر در بخش ویژه بستری بوده و حال 55 نفر آن‌ها وخیم است که تاکنون این تعداد بیمار بدحال نداشته‌ایم.

ثبت رکورد 13 فوتی و 308 بستری کرونا در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مهدی محمدی از تداوم سیر صعودی مبتلایان کرونا در کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: متأسفانه ظرف شبانه‌روز گذشته 549 مبتلای جدید به کرونا در استان شناسایی‌شده و تعداد کل مبتلایان استان تا به امروز به 31 هزار و 246 نفر رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه تنها ظرف یک روز 308 نفر در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری شدند، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه 327 بیماری کرونایی بستری هستند و در شهرستان‌ها نیز بیشتری بستری مربوط به شهرستان سنقر و کلیایی با 54 بیمار بستری و اسلام‌آباد غرب با 50 مورد بستری است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن 13 کرمانشاهی دیگر براثر ابتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: با این تعداد مجموع فوتی‌های کرونا در استان به 933 نفر رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه