English

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه:

بیمارستان‌های کرمانشاه پذیرای ۶۲ درصد از مبتلایان به کرونا در استان بوده‌اند

مهدی محمدی گفت: بین بیمارستان‌های کرمانشاه، مرکز آموزشی درمانی فارابی با پذیرش ۱۲۰۷ بیمار با ۱۷ درصد و مرکز گلستان با ۱۱۳۸ بیمار و ۱۶ درصد از بار بستری بیماران مبتلابه کرونا در کرمانشاه را بر عهده داشته‌اند.

بیمارستان‌های کرمانشاه پذیرای 62 درصد از مبتلایان به کرونا در استان بوده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بابیان این مطلب که تاکنون افزون بر 7 هزار بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه پذیرش‌شده‌اند، اظهار کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا در اسفند سال گذشته تاکنون 7033 بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری‌شده و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند که ۶۲۹۳ نفر آن‌ها پس از بهبودی، ترخیص شده‌اند.

محمدی تأکید کرد: در شهرستان‌های استان نیز بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب با پذیرش ۸۲۷ نفر کار خدمت به ۳۰ درصد از کل بیماران بستری‌شده در شهرستان‌ها را بر عهده داشته و پس‌ازآن بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود با ۴۳۳ بیمار و بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر با ۴۲۰ بیمار در رده‌های بعدی هستند.

وی اظهار کرد: همچنین بیمارستان‌های غیردانشگاهی نظیر بیمارستان‌های نیروهای نظامی و انتظامی و تأمین اجتماعی نیز به یاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمده و روی‌هم‌رفته با پذیرش ۶۸۳ بیمار، حدود 9.8 درصد بیماران مشکوک به کرونا در استان را پذیرش کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه