English

ابراهیم امامی عنوان کرد:

ملتهب ساختن بازار با شایعات

فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت : متاسفانه برخی در صدد ملتهب ساختن بازار با شایعات و روشهای رسانه ای هستند و نباید این اجازه به فرصت طلبان داده شود.

ملتهب ساختن بازار با شایعات

به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل، ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان تاکید کرد : در تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم هیچ  مشکلی نداریم.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان  اظهار کرد:  کسبه و اصناف شهرستان  برای ما قابل احترام هستند اما مصمم به برخورد  با واحدهای متخلف هستیم ،تا مردم بدانند که ما ناظر بر نرخ‌های بازار بوده و آنها را رها نکرده‌ایم و همچنین  مصوبات ستاد تنظیم بازار باید خروجی مثبت داشته باشند.

وی افزود: باید تحلیلهای کارشناسی برای پیشگیری از تتش در بازار داشته باشیم  و در توزیع نهاده های دامی و کشاورزی و اقلام برنامه داشته باشیم.

امامی خاطر نشان کرد: برخی از قیمتها نامتعارف افزایش دارد و انتظار داریم صنعت و معدن و تجارت و اصناف و تعزیرات پای کار باشد و از این اقدامات جلوگیری و برخورد قانونی گردد.

امامی گفت : امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم ، باید نظارت ها بیشتر و از احتکار و گران فروشی جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه در بحث روغن جامد بحث روانی است، توضیح داد:  شاید بخش عمده شهروندان سالیان است که از روغن جامد استفاده نکرده و روغن مایع استفاده میکنند اما به دلیل التهاب روانی شدت تقاضا رشد داشته روند را از حالت عادی خارج کرد.

 خبرنگار جمشید کریمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه