English

سرهنگ براتی:

نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای امنیت و آسایش به کار می گیرند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی تمام تلاش خود را جهت برقراری امنیت و آسایش به کار می گیرند.

نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای امنیت و آسایش به کار می گیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک به کارکنان نیروی انتظامی گفت: در هفته نیروی انتظامی فرصتی ایجاد شده است که بتوان عملکرد این دستگاه را به اطلاع مردم رساند و از نظرات و پیشنهادات آنها بهره مند شد.

وی با بیان فعالیت هایی که  هفته نیروی انتظامی انجام شد، ادامه داد: دیدارهای مردمی یکشنبه هر هفته فرماندهی و جانشین نیروی انتظامی روزهای یکشنبه ملاقات مردمی دارند که این دیدارها در دو نقطه شهر خمینی شهر برقرار است و شهروندان می توانند مسائل و مشکلات خود را در میان بگذارند.

سرهنگ براتی از برپایی یک نمایشگاه در محل ستاد انتظامی خبرداد و گفت: دیدار با خانواده های شهدای نیروی انتظامی و عیادت از بیماران از دیگر برنامه های اجرایی بود.

این مقام انتظامی افزود: همچنین در هفته نیروی انتظامی اهدای خون توسط کارکنان نیروی انتظامی و کنترل فشار خون توسط بهداری نیروی انتظامی نیز انجام شد.

افزایش 13 درصدی تماس مردمی با ستاد انتظامی در خمینی شهر

فرمانده نیروی انتظامی خمینی شهر از اقدامات شش ماهه گذشته خبردادو تشریح کرد: 18300مورد تلفن های مردمی به ستاد انتظامی گزارش شده است که این تماس ها نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

 وی انجام  970 طرح توسط معاونت ها و پلیس در شهرستان را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی برشمرد و گفت:در تمام موضوعات 30 درصد افزایش کشف و 9 درصد دستگیری به ثبت رسیده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری سارقین منازل کشف 6 درصدی سرقت را به ثبت رسانده ایم و افزایش کشف 10 درصدی خوردو گزارش شد و در دستگیری سارقین افزایش ده درصدی را کسب کردیم.

وی بیان کرد: دستگیری سه نفر سارق در کشف 20 فقره اثاث منزل و سه نفر تجاوز به عنف از دیگر کارهای نیروی انتظامی در برقراری امنیت شهر است.

دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 11 فقره سرقت در خمینی شهر

سرهنگ براتی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبرداد و افزود: در بحث کلاهبرداران حرفه ای دستگیری هایی داشته ایم که شخص خاطی سابقه 11 فقره کلاهبرداری در سطح کشور داشته است و300 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی خمینی شهر گفت:همچنین کلاهبرداری فردی که به ارزش 7 میلیارد یورو اسکناس تقلبی به  چاپ رسانده وچاپ  1500 برگه تراول پنجاه هزار تومانی از دیگر تخلفات کلاهبردار مذکور است.

کاهش 13 درصدی تصادفات فوتی در خمینی شهر

وی اضافه کرد: در بحث پلیس راهور نیز در شش ماه گذشته کاهش 13 درصدی در تصادفات فوتی به چشم می خورد.

براتی گفت: از فعالیت های فرهنگی نیروی انتظامی می توان به برگزاری شصت جلسه جهت پیشگیری از آسیب ها و طرح انضباط های اجتماعی و صدور گواهینامه اشاره کرد.

وی ادامه داد: در بحث جلسه مواد مخدر 30 مصوبه به همراه داشت که  200 درصد کشفیات مواد مخدر از جمله این موارد است .

اجرای 3 طرح برای معتادان متهاجر در خمینی شهر

این مقام انتظامی از اجرای سه طرح برای معتادان متجاهر خبر داد و خاطر نشان کرد:  امروز نیز  32معتادکارتن خواب دستگیر کرده ایم که برای مدت کوتاهی از آنها نگهداری می شود.

سرهنگ براتی در پایان یادآور شد: کارکنان نیروی انتظامی تمام سعی و تلاش خود را جهت برقراری امنیت و آسایش شهر به کار می بندند.

فرمانده انتظامی خمینی شهر  بهبود برخی قوانین توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مانند رسیدگی به پرونده مجرمان سابقه دار را خواستار شد و در این زمینه توضیح داد: نیروی انتظامی وقت و انرژی صرف می کند و مجرمان را دستگیر کرده اما با گذاردن وثیقه مجرم از زندان آزاد و به ادامه فعالیت های خود می پردازد واین دور سلسله واری است که نیروی انتظامی طی می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه