English

اقدامات قابل توجه مرکز خیرین اصناف استان یزد در سالجاری

رییس اتاق اصناف یزد گفت: مرکز نیکوکاری خیرین اصناف استان یزد با کمک خیران و بازاریان استان در کمک به نیازمندان جامعه به طور جدی کوشا بوده و خواهد بود و از همه بازاریان برای مشارکت در برنامه های این مرکز دعوت می شود.

اقدامات قابل توجه مرکز خیرین اصناف استان یزد در سالجاری

علیرضا حسنی رییس مرکز نیکوکاری خیرین اصناف استان یزد در گفت و گو با خبرنگار موج یزد گفت: مرکز نیکوکاری خیرین اصناف یزد همچون گذشته در جمع آوری انفاق شما خیرین و بازاریان پیش قدم بوده و خیرات شما را به دست نیازمندان جامعه رسانده است.

حسنی افزود: سابقه فعالیت این مرکز نیکوکاری خیرین اصناف بیشتر از هفت ماه نمی باشد چرا که شروع فعالیت از روز اول فروردین 99 بوده است ولی در این زمان کم اقدامات چشمگیری را در جهت کمک به نیازمندان انجام داده است.

رییس اتاق اصناف یزد بیان کرد: گزارش اقدامات مرکزنیکوکاری خیرین اصناف در هفت ماهه ابتدای سال ١٣٩٩ شامل خرید تجهیزات بیمارستانی برای بیمارستان شهید صدوقی یزد و بیمارستان شهدای کارگر به مبلغ هفت صد میلیون تومان، توزیع ماسک و دستکش به بیمارستانها همچنین کمک به درمان ٥٠ بیمار سرطانی در استان یزد، کمک به تکمیل و ساخت ساختمان برای سه خانواده بی سرپرست و نیازمند و تهیه 10 سرویس کامل جهیزیه به ده نو عروس می باشد.

وی گفت: خیرین اصناف یزد امسال ٥٠ قلم کالا برای نو عروسان نیازمند اهدا کرده اند همچنین اهدای سبد معیشتی و حمایتی به نیازمندان به تعداد ٤٠٠٠ هزار بسته، اهدای ١٥٠ کیف  و کفش و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند،

اهدای ١٤ دست کت و شلوار و ١٠٠ قواره پارچه به دامادهای نیازمند، پخت غذای گرم برای نیازمندان در دو نوبت که تا امروز تعداد١٤٠٠٠ پخت می باشد از دیگر کمک های این مرکز تازه تاسیس در استان یزد بوده است.

حسنی رییس اتاق اصناف یزد در ادامه گفت: به تعداد٢٠٠٠ نفر کسبه وام ده میلیونی کم بهره توسط دفتر آیت الله شهید صدوقی، به تعداد١٠٠٠ نفر وام پنج میلیونی کم بهره توسط  کمیته امدادامام خمینی، به تعداد٢٠٠ نفر وام کم بهره در جهت اشتغال به مبلغ پنجاه میلیون تومان توسط کمیته امدادامام خمینی توسط این مرکز تهیه و اعطا شده است.

حسنی عنوان کرد: مرکز نیکوکاری خیرین اصناف استان یزد در کمک به نیازمندان جامعه به طور جدی کوشا بوده و خواهد بود و این مرکز نیکوکاری خیرین اصناف با حمایت شما بازاریان امیدوار است بتواند کمکی موثر به نیازمندان جامعه بنماید.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه