English

با پیگیری خبرنگار موج یزد؛

برخورد جدی بازرسان اصناف با بازاریان متخلف روستاها و ییلاقات استان یزد

رییس اتاق اصناف یزد اعلام کرد: اصناف استان یزد زیر ذره بین بازرسان قرار گرفتند و با تلاش بازرسان اصناف یزد با متخلفان در روستاها و ییلاقات استان برخورد شد و این بازرسی ادامه دارد.

برخورد جدی بازرسان اصناف با بازاریان متخلف روستاها و ییلاقات استان یزد

علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف یزد در گفت و گو با خبرنگار موج یزد گفت: بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان یزد طی برگزاری گشت مشترک به همراهی بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان تفت، اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تفت و صدا و سیمای یزد در روز جمعه مورخ ١٣٩٩/٠٥/١٧ اقدام به بازرسی سرزده از واحدهای صنفی دهستان شیرکوه همچون ده بالا و طزرجان از توابع شهرستان تفت نمودند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان یزد گفت: طی بازرسی و نظارت انجام شده از واحدهای صنفی دهستان شیرکوه که بیشتر به عرضه موادغذایی و کالاهای اساسی و ضروری مردم می پرداختند تخلفاتی که از بازرسی آن واحد‌های صنفی ثبت شده است، نداشتن پروانه کسب، نداشتن برچسب قیمت کالا، گرانفروشی، کم فروشی، فروش کالای تقلبی، عدم صدور صورتحساب، عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی و ... محرز و به واحد‌های متخلف تذکر و ١١ برگ گزارش بازرسی (پرونده تخلفات) جهت رسیدگی و ارجاع به تعزیرات حکومتی تکمیل شد.

شریعتمداری افزود: بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و متخلف با همکاری ارگانهای نظارتی ذیربط پلمب خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه