English

کرونا در کمین انتقال

رییس اتاق اصناف یزد در یادداشتی ضمن موافقت با تعطیلی صنوف در ساعت20 طبق دستور ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد متن یادداشتی صادر کرد که می خوانیم.

کرونا در کمین انتقال

علیرضا حسنی، رییس اتاق اصناف یزد در یادداشتی ضمن موافقت با تعطیلی صنوف در ساعت20 طبق دستور ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد، بیان کرد: عزیزان، با گذشت  بیش از ٩ ماه درگیری با این ویروس خانمان سوز هنوز به این واقعیت نرسیدیم که کرونا کوچک و بزرگ و پولدار و بی پول نمی شناسد و همه را درگیر می کند.

کرونا دین و مذهب را نمی شناسد همه را با یک حکم آلودگی به مصاف درگیری با مرگ و زندگی می کشاند. بیاید به این باور برسیم که درگیری با این ویروس همگانی است و فقط  به سراغ رفیق و دوست و همسایه مان نمی رود و این ویروس در کمین من و شما نشسته و روزبروز نفرات بیشتری را از ما آلوده می کند.

به دستورات ستاد استانی مقابله با کرونا توجه کنید

اینکه ستاد استانی یک جلسه فوق العاده می گذارد و تصمیماتی را می گیرد جان مردم برایشان مهم است و می خواهند جلوی پیشرفت این ویروس را در سطح جامعه بگیرند هر چند کاربسیارسختی است چرا که برخی مردم رعایت نمی کنند و ترسشان از کرونا کم شده و اهمیتی نمی دهند.

ما بازاریان به دستور استاندار محترم راس ساعت 20 واحدهای صنفی را تعطیل می کنیم و هر دستوری که ایشان در ستاد استانی صادر فرمایند مهر قانون در استان برای ما خواهد بود ولی ما بازاریان یک صحبت خودمانی با استاندار محترم داریم.

در دور اول بازاریان به طور خودجوش بدون هیچ دستورالعملی برای نجات همشهریان و خانواده ها واحدهای صنفی را تعطیل و به قرنطینه خانگی رفتند و در دور دوم هم سه روز واحدهای خودمان را تعطیل کردیم.

تعطیلی و قرنطینه خوب است ولی سوال اینجاست چرا فقط ما بازاریان؟ آیا فقط در واحدهای صنفی ما ویروس انتقال پیدا می کند؟ در ادارات و بانکها و موسسات وکارخانجات و ٠٠٠ویروس نمی تواند انتقال دهنده بیماری باشد؟!

چرا نباید بانکها و ادارات تعطیل شوند و به طور ادارات دورکاری داشته باشند؟

ما در دور سوم ویروس کرونا با تعطیلی بازار مخالفت کردیم و گفتیم اول بانکها و اداره ها و ۰۰۰۰ را تعطیل و نیمه تعطیل کنید و بعد ما خودمان بازار را تعطیل می کنیم چون یک بام و دو هوا که نمی شود.این موارد مورد پسند ما بازاریان نیست و از استاندار محترم به عنوان رئیس ستاد استانی خواهش می کنیم برای کنترل ویروس کرونا فقط بازاریان را نبینند و یک دستوری راهم برای تعطیل و نیمه تعطیل شدن بانکها و ادارات  و جلوگیری از ورودی افراد غیر بومی در ورودی های استان صادر فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه