English

رعایت پروتکل بهداشتی برای جلوگیری از تعطیلی مجدد بازار الزامی است

رییس اتاق اصناف یزد گفت: با اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و استاندار یزد باید از برگزاری هرگونه جلسات و تجمع در واحد های صنفی خودداری شود چرا که موج سوم کرونا شروع شده و در حال پیشرفت است.

رعایت پروتکل بهداشتی برای جلوگیری از تعطیلی مجدد بازار الزامی است

علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد گفت: موج سوم کرونا شروع شده و در حال پیشرفت است.

وی گفت: با اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و استاندار یزد باید از برگزاری هرگونه جلسات و تجمع در واحد های صنفی خودداری شود.

حسنی بیان کرد: در موج اول کرونا همه شاهد بودیم که با رعایت قرنطینه، پروتکل های بهداشتی از سوی کسبه و مردم این بیماری روند کاهشی یافت لذا لازم به ذکر است که موج سوم کرونا از موج اول و دوم به طور وسیع تر شیوع پیدا کرده است.

وی خطاب به کسبه و واحدهای صنفی گفت: برای اینکه قرنطینه تکرار نشود و استان به سمت تعطیلی اصناف نرود باید اصناف در سطح بازار پروتکل ها و زدن ماسک را رعایت کنند و به تمام مراجعه کنندگان هم تاکید شود تا پروتکل ها را رعایت کنند و به مراجعانی که در زدن ماسک سهل انگاری می کنند خدمات ارائه نشود.

حسنی افزود: با دقت به آمار تلفات ویروس کرونا بیشتر به این موضوع توجه کنیم و باعث انتشار بیماری کرونا و تعطیلی بازار نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه