English

فاطمه نوروزیان مطرح کرد؛

ابتلای یک هزار و ۱۵۸ نفر از کادر درمان هرمزگان به کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آمار فوتی های کرونا در هرمزگان را ۸۱۲ نفر اعلام کرد و گفت از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، یک هزار و ۱۵۸ نفر از کادر درمان هرمزگان به این بیماری مبتلا شدند.

 ابتلای یک هزار و ۱۵۸ نفر از کادر درمان هرمزگان به کرونا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متاسفانه افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان و حضور طولانی مدت نیروهای درمان در بیمارستان به منظور خدمت رسانی به بیماران مبتلا ، موجب ابتلای این نیروها به بیماری کرونا شده است.

وی افزود: کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارد و ابتلای آنها به این ویروس و خروجشان از چرخه خدمت رسانی، موجب اختلال در ارایه خدمات درمانی می‌شود و از همین رو از مردم خواستاریم تا با رعایت پروتکلهای بهداشتی ضمن محافظت از خود و عزیزانشان، یاریگر نیروهای درمان در مسیر مقابله با این ویروس باشند.

 نوروزیان آخرین آمار فوتی های کرونا در هرمزگان را ۸۱۲ نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارد، خاطرنشان کرد: اکنون ۱۷۳ نفر با تشخیص کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۵۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان ضمن دعوت از مردم برای رعایت هر چه بیشتر پروتکلهای بهداشتی، گفت: در حال حاضر در انتهای شیب نزولی پیک دوم قرار داریم و متاسفانه این شیب این روزها با افزایش شمار مبتلایان اندکی به سمت بالا متمایل شده که در صورت بی توجهی مردم به پروتکلهای بهداشتی ، به طور یقین به پیک سوم متصل خواهیم شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درصد استفاده مردم استان از ماسک را ۸۴ درصد اعلام کرد و گفت: این درصد تا پایان هفته گذشته ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه