English

تشریح آخرین وضعیت توزیع واکسن آنفولانزا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: سیاست گذاری دانشگاه در درجه اول جهت توزیع واکسن آنفلوآنزا، بانوان باردار با بیماری زمینه ای، به خصوص دیابت و بیماری قلبی و عروقی و همچنین کارکنان بهداشت و درمان استان که در معرض خطر بالا قرار دارند، است.

تشریح آخرین وضعیت توزیع واکسن آنفولانزا در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص توزیع واکسن آنفلوآنزا در استان هرمزگان گفت: درصد کمی از سهمیه واکسن استان به دست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان رسیده که از در شهرستان ها توزیع شده است.

نوروزیان در رابطه با اولویت تزریق، ادامه داد: سیاست گذاری دانشگاه در درجه اول جهت توزیع واکسن آنفلوآنزا، بانوان باردار با بیماری زمینه ای، به خصوص دیابت و بیماری قلبی و عروقی و همچنین کارکنان بهداشت و درمان استان که در معرض خطر بالا قرار دارند، است.

وی اضافه کرد: شناسایی بانوان باردار از طریق سامانه سیب صورت گرفته است؛ به تدریج از طریق کارکنان بهداشتی با این گروه تماس گرفته خواهد شد و تاریخ مراجعه جهت تزریق واکسن مشخص خواهد شد. از این رو از مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی خودداری شود.

نوروزیان بیان کرد: زمان توزیع واکسن آنفلوآنزا برای سایر گروه های پر خطر متعاقباً از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد و هرمزگانی ها به هیچ وجه جهت تزریق واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه نکنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در پایان تأکید کرد: واکسن رایگان برای گروه های دیگر به صورت مرحله ای توزیع خواهد شد و تاکنون در هیچکدام از داروخانه های استان نیز توزیع واکسن آنفلوآنزا صورت نگرفته است، بدین جهت مردم به هیچ عنوان برای گرفتن واکسن به این مکان ها مراجعه نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی