English

تشریح آخرین جزییات توزیع واکسن آنفولانزا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح آخرین جزییات توزیع واکسن آنفولانزا در استان پرداخت و گفت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، خانوارهای دارای پرونده الکترونیک سلامت، بدون هماهنگی به مراکز جامع سلامت مراجعه نکنند.

تشریح آخرین جزییات توزیع واکسن آنفولانزا در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص جدیدترین آمار واکسیناسیون آنفلوآنزا نیز اظهار کرد: به بیش از ۱۳ هزار خانم باردار، کارکنان بهداشت و درمان و برخی از گروه‌های هدف واکسن آنفلوآنزا تزریق شده است.

نوروزیان اضافه کرد: تزریق این واکسن آنفولانزا در استان کماکان ادامه دارد و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، خانوارهای دارای پرونده الکترونیک سلامت، بدون هماهنگی به مراکز جامع سلامت مراجعه نکنند.

وی با اشاره به اینکه این خانوارها تنها پس از تماس مراکز خدمات جامع سلامت به این مراکز مراجعه کنند، تصریح کرد: این خانوارها برای تشکیل پرونده سلامت در روزهای آینده به مراکز تحت پوشش مراجعه کنند.

نوروزیان در پایان با اشاره به اینکه گروه‌های بعدی در نوبت واکسیناسیون متعاقبا اعلام می‌شود، عنوان کرد: به زودی این واکسن برای فروش در داروخانه‌های استان توزیع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه