English

عباسعلی زارعان اعلام کرد؛

پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان کمک هزینه مکمل درمان به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

قائم مقام کمیته امداد اصفهان از پرداخت بیش از 3 میلیارد تومان کمک هزینه مکمل درمان به مددجویان کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

پرداخت بیش از 3 میلیارد تومان کمک هزینه مکمل درمان به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباسعلی زارعان گفت: بیش از سه میلیارد و 422 میلیون تومان کمک هزینه مکمل درمان به مددجویان کمیته امداد در شش ماهه نخست سال جاری در اصفهان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 143 هزار و 789 نفر از جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان مشمول استفاده از خدمات بیمه مکمل درمان هستند.

قائم مقام کمیته امداد اصفهان همچنین گفت: در شش ماهه نخست سال 99 بیش از سه میلیارد و 422 میلیون تومان کمک هزینه مکمل درمان به مددجویان اصفهانی پرداخت شده است.

زارعان، با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از دو بیمه درمانی پایه و مکمل بهره‌مند هستند بیان داشت: بیمه پایه مددجویان اصفهانی «خدمات درمانی» است که یکی از معتبرترین و بزرگترین سازمان های بیمه‌گر کشور است و کلیه مددجویان تحت حمایت با دریافت دفترچه های این بیمه از خدمات آن بهره مند هستند.

قائم مقام کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه بیمه های پایه همه هزینه های درمانی به ویژه فرانشیز را پوشش نمی دهند و این برای مددجویان که از اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه هستند، مشکلات زیادی ایجاد می‌کند، گفت: برای کمک به مددجویان در این زمینه نیز یک بیمه مکمل درمانی برای آنها در نظر گرفته شده است که این عزیزان با مراجعه به دفاتر این نهاد و ارائه اسناد و مدارک مربوطه و با کمک کارشناسان درمان کمیته امداد از مزایای این بیمه بهره مند می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه