English

عزم جدی بر افزایش کیفیت سرویس ها و خدمات مخابراتی

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان ازعزم جدی مخابرات منطقه اصفهان بر افزایش کیفیت سرویس ها و خدمات مخابراتی در استان خبر داد.

عزم جدی بر افزایش کیفیت سرویس ها و خدمات مخابراتی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ناصر مشایخی در دیدار با حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شریف شاهین شهر،میمه و برخوار در مجلس یازدهم ضمن تشریح آخرین وضعیت مخابراتی این حوزه انتخابیه اظهار کرد: مخابرات منطقه اصفهان با عزم و اراده ای مضاعف پیگیر اعتلای کمی و کیفی سرویس ها و خدمات مخابراتی در سراسر استان است.

وی خدمت خالصانه به مردم را هدف والای مجموعه مخابرات دانست و افزود: مخابرات منطقه اصفهان همواره با اتکا بر توان و تخصص نیروهای متعهد خود در صف اول خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم بوده و امیدواریم درصد رضایت عمومی از سرویس ها و خدمات این مجموعه بیش از پیش شود.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان گفت: از ابتدای بروز شرایط کرونایی در کشور و افزایش نیاز مردم به خدمات غیر حضوری و به دنبال آن بالا رفتن میزان استفاده از اینترنت، مخابرات منطقه اصفهان با اتخاذ تدابیر تخصصی اقدام به بروزرسانی و ارتقاء شبکه ثابت و همراه نمود که ماحصل آن افزایش پهنای باند و تسهیل و تسریع دسترسی به اینترنت در کل استان بود.

گفتنی است؛ حسینعلی حاجی ، نماینده مردم شریف شهرستان شاهین شهر،میمه و برخوار نیز  در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات مخابرات به بیان دغدغه ها و مشکلات مخابراتی حوزه انتخابیه خود پرداخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی