English

سرپرست مخابرات اصفهان:

معاونت تجاری باید در توسعه بازاریابی دیجیتال پیشتاز باشد

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان گفت: معاونت تجاری باید با همتی والاتر از قبل پیشتاز عرصه توسعه بازاریابی دیجیتال در فضای مخابرات باشد.

معاونت تجاری باید در توسعه بازاریابی دیجیتال پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ناصر مشایخی در بازدید سر زده از معاونت تجاری این مجموعه با اشاره به اهمیت موضوع دیجیتال مارکتینگ در گسترش کسب و کارها گفت: رسالت این معاونت عرضه مناسب این خدمات و سرویس ها به جامعه مخاطب است.

وی ضمن تاکید بر جایگاه ویژه معاونت تجاری در روند مناسبات یک مجموعه اظهار کرد:معاونت تجاری باید با همتی والاتر از قبل پیشتاز عرصه توسعه بازاریابی دیجیتال  در فضای مخابرات باشد.

این مقام مسئول افزود: این معاونت به مثابه ویترینی بوده که در آن تمام خدمات و سرویس های مجموعه مخابرات که ماحصل تلاش های قسمت های مختلف فنی و اداری است در معرض بازدید قرار می گیرد فلذا رسالت آن عرضه مناسب این خدمات و سرویس ها به جامعه مخاطب است.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان استفاده از بروزترین روش های بازاریابی را شرط موفقیت این معاونت دانست و افزود : تنها نگاه تخصصی و علمی به مقوله بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و استفاده از ابزارهای خاص امروزی است که می تواند ما را در نیل به اهداف کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه