English

ناصر مشایخی اعلام کرد؛

انجام توسعه شبکه مخابراتی در شهرستان لنجان

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان از انجام توسعه شبکه مخابراتی در شهرستان لنجان خبر داد.

انجام توسعه شبکه مخابراتی در شهرستان لنجان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ناصر مشایخی در دیدار نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت مخابراتی شهرستان لنجان در حالت پایدار است و توسعه شبکه مخابراتی در شهرستان لنجان درحال انجام است.

وی ضمن تشریح آخرین وضعیت مخابراتی شهرستان لنجان، گزارشی از چشم اندازهای آتی شهرستان در عرصه ارتباطی ارائه نمود و اظهار کرد: مخابرات منطقه اصفهان در راه تحقق شعار ارتباطی فراگیر از هیچ گونه اقدامی در توسعه شبکه مخابراتی در مناطق استان دریغ نکرده و امیدواریم با همکاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی موانع موجود در راه گسترش زیرساخت ها نیز برطرف شود.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان توسعه ارتباطات در عصر حاضر را به مثابه هوایی برای زیستن دانست و افزود: امروزه یکی از عوامل حیاتی در زندگی روزمره وجود ارتباطات است که باید با توجه به اهمیت موضوع در بحث قانون گذاری توجه ویژه ای به این مقوله شود.

گفتنی است؛ حسین رجایی، نماینده مردم شریف شهرستان لنجان نیز  در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات مخابرات در سطح این شهرستان بر توسعه شبکه اینترنت برای دانش آموزان و افزایش  پوشش شبکه همراه در سطح شهرستان تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه