English

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

عبور از شرایط سخت کرونا فقط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر است

هوشنگ بازوند گفت: استانداری نماد توسعه و پیشرفت یک استان است و این نماد پیشرفت و توسعه در تمامی ارکان و ساختار استانداری ظهور و بروز پیدا می‌کند لذا ازاین‌رو استانداری‌ها، الگو پیشرفت و توسعه در یک استان محسوب می‌شوند.

عبور از شرایط سخت کرونا فقط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در نشست صمیمی با کارکنان حوزه توسعه مدیریت و منابع استانداری، اظهار داشت: حوزه توسعه مدیریت از حوزه‌های بسیار مهم در ساختار استانداری‌ها هستند که در این حوزه علاوه بر برنامه‌ریزی برای نیروهای انسانی در استانداری به برنامه‌ریزی برای سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز اقدام می‌شود.

وی یکی از وظایف این حوزه را ایجاد انگیزه بین کارکنان برای خلاقیت، نوآوری و بهره‌وری در ساختار ادارات عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط دولت در شرایط خوبی نیست همه از این حوزه انتظار حمایت و پشتیبانی دارند اما این حوزه با توجه به شرایط موجود از احقاق حقوق پرسنل کوتاهی نکرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار کرمانشاه با تقدیر از کارکنان استانداری در حوزه‌های مختلف برای کمک به توسعه اظهار داشت: کارکنان استانداری علاوه بر انجام وظایف در استانداری، کار استان را هم پیگیری می‌کنند لذا ایجاد انگیزه بین کارکنان و پرسنل از وظایف مهم مدیران است زیرا این موضوع منجر به تلاش گسترده‌تر برای ارائه خدمت بیشتر و نوآوری و شکوفایی می‌شود.

وی بابیان اینکه استانداری نماد توسعه و پیشرفت یک استان است، ادامه داد: این نماد پیشرفت و توسعه در تمامی ارکان و ساختار استانداری ظهور و بروز پیدا می‌کند لذا ازاین‌رو استانداری‌ها، الگو پیشرفت و توسعه در یک استان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به بعضی از اظهارنظرها و پیشنهادات کارکنان حوزه توسعه مدیریت استانداری ادامه داد: حتماً این خواسته‌ها در شورای معاونین مطرح خواهد شد و مصوباتی برای این پیشنهادات و نکته نظرات در نظر گرفته می‌شود.

بازوند تشکیل انجمن صنفی کارکنان در استانداری را پیشنهادی خوب و قابل‌اجرا دانست و گفت: با جدیت از تشکیل انجمن صنفی کارکنان حمایت می‌کنم زیرا این صنف و یا کمیته منجر به بروز ایده و فکر برای انجام برنامه‌های بهتر می‌شود که سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز موظف به حمایت از این برنامه هستند و باید به دنبال چنین تشکیلاتی در سازمان‌ها و ادارات خود باشند که منجر به ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان خواهد شد.

مقام عالی استان با اشاره به وجود بحران‌های زلزله، سیل، بیکاری و کرونا در کرمانشاه گفت: از انجام وظایف و نقشی که کارکنان استانداری در کنترل این بحران‌ها داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم که همگی با تلاش و کوشش بیشتر جامعه‌ای بهتر برای مردم بزرگوار استان کرمانشاه رقم بزنیم.

نماینده ارشد دولت در استان با تأکید بر توجه مدیران به مشکلات و مسائل مردم بیان داشت: علاوه بر تشکیل جلسات و ملاقات‌های عمومی که با مردم‌داریم در بعضی از جاها ازجمله ساختمان استانداری که با مردم روبرو می‌شوم حتماً به مشکلات این افراد گوش می‌دهم زیرا مردم انتظار دارند که مطالبات و مشکلاتشان از سوی مسئولین پیگیری شود لذا مدیران توجه به بررسی و رفع مشکلات مردم را باید یکی از برنامه‌های اصلی خود بدانند.

وی همچنین با اشاره به شرایط سخت کرونا در استان از تمامی مردم استان خواست که با جدیت تمام نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از این شرایط سخت که بر استان حاکم شده، عبور کنیم و باید از نقش بسیار مؤثر نیروهای نظامی که در بحران کرونا داشتند، تقدیر و تشکر کنیم و این نیروها به جهت اینکه تعصب و علاقه‌مندی به کشور دارند در بحران‌ها حضور و مشارکت جدی دارند درحالی‌که وظیفه این عزیزان پاسداری از مرزها است.

شایان‌ذکر است در این مراسم کارشناسان و کارکنان حوزه توسعه مدیریت و منابع استانداری به بیان پیشنهادت و نکته نظرات خود پیرامون مسائل مختلف استان و حوزه کاری خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه