English

استاندار کرمانشاه در دیدار با مجمع نمایندگان:

پیشبرد پروژه‌های مهم کرمانشاه نیازمند کمک مجمع نمایندگان است

هوشنگ بازوند گفت: خوشبختانه با انتخاب آقایان عزیزی و بخشی پور از حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه و اسلام‌آباد و دالاهو، ترکیب مجمع نمایندگان استان کامل شد و اکنون با توان بیشتری می‌توانند به توسعه استان و حل مشکلات مردم کمک کنند.

پیشبرد پروژه‌های مهم کرمانشاه نیازمند کمک مجمع نمایندگان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار داشت: برخی از پروژه‌های مهم کرمانشاه برای خروج از رکود فعلی نیازمند کمک مجمع نمایندگان استان کرمانشاه است.

وی بیان داشت: یکی از این پروژه‌های مهم کرمانشاه، طرح بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی است که پیشرفت آن طی این مدت بسیار اندک بوده است.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت موافقت دکتر نوبخت، با تشکیل یک کنسرسیوم از بانک‌ها، می‌توان اعتبارات لازم آن را تأمین کنیم و پروژه را در یک بازه زمانی سه‌ساله تکمیل کنیم.

مدیر ارشد استان خاطرنشان کرد: بخش خصوصی هم مایل به مشارکت در این پروژه است ولی بیمارستانی با این وسعت بهتر است دولتی باقی بماند تا اقشار ضعیف هم بتوانند از خدمات بسیار متنوع و گسترده آن بهره‌مند شوند‌.

بازوند در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در سفر اخیر دکتر نوبخت‌ مبلغ ۲۵۵۷ میلیارد تومان اعتبار در اختیار پروژه‌های کلیدی استان در حوزه‌های تولیدی، اقتصادی عمرانی، خدماتی، ورزشی و ... قرار داده شد. همچنین ۸۳ میلیون دلار نیز توسط بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری تأمین اعتبارشده است.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در این میان ۱۰۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به تکمیل ۱۷ پروژه کلیدی با پیشرفت مناسب استان ازجمله دو بانده کردن جاده‌های هرسین _ نورآباد، بیستون _ سنقر و کرمانشاه _ کامیاران، پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس، تصفیه‌خانه کرمانشاه، آب‌رسانی به پاوه، تکمیل ۸ پروژه ورزشی و دیگر طرح‌های مهم اختصاص‌یافته است.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین ۱۴۵۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های جهش تولید در حوزه‌های عمرانی و تولیدی اختصاص‌یافته است.

وی بیان داشت: علاوه بر این‌ها تفاهم‌نامه احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومین و اختصاص ۴۷ میلیارد تومان برای توسعه شبکه دیجیتالی صداوسیما از دیگر دستاوردهای این سفر بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه به رشد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر در زمینه واگذاری شهرک‌های صنعتی، شاهد رشد سالانه بالای ۹۰ درصد هستیم که نشان از صحیح بودن هدف‌گذاری‌های بخش اقتصادی استان است که باوجود تحریم‌ها و بحران کرونا اتفاق افتاده است.

وی افزود: علاوه بر ۵۲ میلیارد تومان کمک‌های فنی و اعتباری سال جاری در این سفر مبلغ دیگری هم به این اعتبار افزوده شد و مجموع آن به ۱۱۶ میلیارد تومان رسید که یک مشوق بسیار جذاب برای جذب سرمایه‌گذاران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی