English

شبکه حمل بار ریلی در کرمانشاه تقویت می‌شود

استاندار کرمانشاه در دیدارهای جداگانه با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن کشور دیدار و موضوعاتی ازجمله تکمیل مسیر راه‌آهن به اسلام آبادغرب، احداث‌ آزادراه همدان- کرمانشاه و تقویت بخش بار راه‌آهن کرمانشاه را پیگیری کرد.

شبکه حمل بار ریلی در کرمانشاه تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن کشور ضمن تأکید بر ضرورت تکمیل خطوط آنتنی تا نزدیکی واحدهای تولیدی برای استفاده بهینه از ظرفیت بخش بار ریلی گفت: با توجه به موافقت قبلی وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه‌آهن نسبت به تحقق این مهم، انتظار داریم سوی وزارت متبوع اهتمام و جدیت بیشتری را برای شروع عملیات اجرایی این طرح شاهد باشیم.

وی افزود: تقویت شبکه حمل‌ونقل و ناوگان ریلی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه منطقه باشد و فعالیت راه‌آهن در بخش مسافری نمی‌تواند به‌تنهایی کارکردهای پیشرفت و توسعه را به همراه داشته باشد.

استاندار کرمانشاه در این نشست ضمن پیگیری راه‌اندازی اداره کل راه‌آهن کرمانشاه گفت: بهره‌برداری مطلوب از شبکه ریلی، افزایش ایمنی و حفظ کیفیت زیرساخت و ناوگان، رعایت استانداردها و ارتقای مستمر کیفیت و کمیت خدمات باری و مسافری ازجمله ضرورت‌هایی است که با راه‌اندازی اداره کل راه‌آهن کرمانشاه محقق و مشکلات احتمالی نیز حل می‌شود که در انجام امور تسریع صورت می‌گیرد.

مقام ارشد استان همچنین تکمیل زیرساخت‌ها و زیرگذرهای راه‌آهن موجود در محدوده شهرستان‌ها هرسین و صحنه را خواستار شد و اظهار داشت: با اقدامات انجام‌شده و احداث ایستگاه‌های باری با همکاری بخش خصوصی، می‌توان امید داشت که از طرفیت راه‌آهن کرمانشاه به‌صورت بهینه استفاده کرد.

در این دیدارها که با حضور دکتر خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و رسولی مدیرعامل راه‌آهن کشور در تهران انجام شد موضوع تعیین تکلیف ۲۵۰ هکتار زمین برای دهکده لجستیک نیز پیگیری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه