English

کشف و ضبط ۲ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری 1051 قاچاقچی و کشف بیش از 2 هزار و 490 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در 6 ماهه ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.

کشف و ضبط 2 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: طی این مدت با اشراف اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی استان و اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا، 21 میلیون و 854 هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف شد .

سردار عباسعلی محمدیان افزود: امسال 900 پرونده قضائی برای قاچاقچیان کالا در استان البرز تشکیل شده است که از مجموع آن 408 فقره پرونده 100 میلیون ریال، 309 فقره  پرونده بالای 100 میلیون ریال، 119 فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال و 64 فقره پرونده بالای 5 میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت یک هزارو 51 قاچاقچی کالا دستگیر و 200 خودرو سبک و سنگین از آن ها توقیف شد .

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده  2 هزار و 490 میلیارد و 15 میلیون و 981 هزار ریال برآورد شده است، گفت : بیشترین کالای کشف شده دراین مدت لوازم صوتی و تصویری ، انواع پوشاک ، لوازم آرایشی وبهداشتی، لوازم خانگی ، فراورده های نفتی ، لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت بوده است .

فرمانده انتظامی استان البرز، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند،بسیار تاثیرگذار دانست.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه