English

معاون استاندار کرمانشاه:

دستگاه‌های اجرایی طرح مسکن اقدام ملی را در اولویت کاری قرار دهند

مهرداد سالاری تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان، روند اجرای طرح مسکن اقدام ملی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

دستگاه‌های اجرایی طرح مسکن اقدام ملی را در اولویت کاری قرار دهند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای مسکن کرمانشاه، اظهار داشت: اجرای این طرح از طرح‌های مهم و اساسی دولت به‌منظور رفع مشکلات مردم در بحث مسکن است که باید با تمام جدیت در راستای اجرایی شدن آن گام برداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به‌عنوان "اقدام ملی" کارها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام و موضوعات آن توسط دستگاه‌ها به‌سرعت رفع شوند.

سالاری تأکید کرد: تمامی دستگاه‌ها در بحث اقدام ملی مسکن باید به‌صورت ویژه تلاش کنند چون سرعت در اجرای طرح بسیار مهم است.

مقام ارشد حوزه عمرانی استان ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان موظف هستند که بر اساس طرح‌های مصوب توسعه‌ای و ساخت‌وسازها نسبت به تأمین زیرساخت‌های لازم ازجمله تأمین آب، برق و گاز اقدام کنند و این روند با جدیت توسط استان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به افزایش قیمت‌ها در بحث مسکن اظهار داشت: افزایش قیمت‌ها در مسکن به معنای نیاز مردم در استفاده از این بخش است و نیاز به مسکن از مهم‌ترین موضوعات است و ما هم موظف هستیم که نیازهای استفاده مردم در بحث مسکن را حل کنیم.

وی همچنین با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حج و زیارت در آینده نزدیک به استان کرمانشاه گفت: تمامی اقدامات برای ساخت واحدهای مسکن مربوط به ایثارگران باید هر چه سریع‌تر در استان انجام شود تا در سفر وزیر محترم راه و شهرسازی و همچنین رئیس محترم سازمان حج و زیارت اجرای این واحدها در استان با سرعت بیشتری دنبال شود.

در این جلسه اجرای طرح‌های مسکن اقدام ملی و همچنین طرح‌های مسکن مهر در استان موردبررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه