English

استاندار کرمانشاه خطاب به مسئولین:

قبل از کلنگ زدن‌های بی‌حساب‌وکتاب، جوانب علمی را بسنجید

هوشنگ بازوند در شورای مسکن کرمانشاه گفت: قبل از کلنگ زنی‌های بی‌حساب‌وکتاب همچون پروژه‌های مسکن مهر، اول جوانب علمی طرح را بسنجید تا مردم را این‌قدر دچار مشکل نکنید.

قبل از کلنگ زدن‌های بی‌حساب‌وکتاب، جوانب علمی را بسنجید

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه تأکید کرد: چنانچه در نظر است که اجرای پروژه مسکن و ساخت‌وسازهای مسکن با مشارکت بخش خصوصی، تعاونی و پیمانکاران شروع شود باید تمام مقدمات لازم آن فراهم باشد در غیر این صورت چنین پروژه‌هایی که در موعد مقرر به اتمام نرسند و باعث گرفتاری مردم شوند، نباید کلنگ زنی شوند.

هوشنگ بازوند در جلسه شورای مسکن کرمانشاه که با حضور اعضا و پیمانکاران ساخت‌وساز اظهار داشت: ما از شروع اجرای پروژه‌هایی حمایت می‌کنیم که مقدمات اجرای آن فراهم‌شده باشد و طبق برنامه زمان‌بندی، اجرا و به اتمام برسند زیرا کلنگ‌هایی که جواب نمی‌دهد و به ثمر نمی‌رسد، برای مردم خوشایند نیست.

وی بابیان اینکه هدف از اجرای پروژه‌های مسکن باید واگذاری و تحویل این واحدها طبق زمان‌بندی مشخص به مردم باشد، ادامه داد: کلنگ زنی‌هایی که در بخش مسکن انجام می‌شود باید با کار کارشناسی، مطالعه دقیق و فراهم ساختن تمام مقدمات لازم همراه باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: مشکلات پروژه 700 واحدی مسکن مهر چشمه سفید در این جلسه مطرح شد که این پروژه واحدی که 300 واحد آن آماده بهره‌برداری است و به دلیل مشکلات اعتباری تکمیل 400 واحد دیگر آن باقی‌مانده که ما حاضر به تأمین اعتبار یک میلیارد تومان در صورت تأمین اعتبار یک میلیارد تومان دیگر از سوی دستگاه ذی‌ربط هستیم.

بازوند ادامه داد: پروژه مسکن مهر ماهیدشت هم دیگر پروژه‌ای بود که مشکلات آن در این جلسه مطرح شد و مشکل این پروژه بر سر نوع قیمت‌گذاری است که متقاضیان قادر به تأمین آن نیستند و در همین راستا مقرر شد تیمی متشکل از بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، استانداری و نماینده خریداران تشکیل‌شده و در خصوص قیمت‌گذاری این واحدها تصمیم‌گیری کنند.

مقام عالی استان افزود: همچنین در این جلسه مشکلات پروژه مسکن مهر کرندغرب نیز مطرح و مقرر شد واحدهای این پروژه به‌صورت مزایده به افراد متقاضی واگذار شوند.

استاندار کرمانشاه گفت: همچنین مشکلات پروژه‌های تعاونی مسکن شهرداری کرمانشاه نیز در این جلسه مطرح شد که عدم توان مالی متقاضیان این پروژه که عمدتاً پاکبان هستند در تأمین سهم آورده، مهم‌ترین این مشکلات بود و در همین راستا مقر شد با نظارت فرمانداری کرمانشاه سهم آورده این افراد به‌شرط آنکه پاکبان باشند، تأمین گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی