English

معاون استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران:

برگشت اعتبارات کرمانشاه به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست

مهرداد سالاری گفت: در این شرایط ویژه اقتصادی برگشت اعتبارات کرمانشاه به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نبوده و با مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.

برگشت اعتبارات کرمانشاه به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها باید تمام توان خود را برای جذب اعتبارات به‌کارگیرند، ابراز داشت: کشور در شرایط دشوار اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار دارد و بحران اخیر بیماری کرونا نیز هزینه‌های زیادی را بر دولت تحمیل کرده است.

 مهرداد سالاری در نشست بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی درزمینهٔ جذب اعتبارات اسناد خزانه که با حضور مدیران دستگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها و شهرداری‌های استان برگزار شد؛ عنوان کرد:

وی یادآور شد: در این شرایط مجموعه‌هایی که به‌عنوان بدنه دولت محسوب می‌شوند باید برای عبور از این بحران، هماهنگ و همدل باشند.

سالاری افزود: علی‌رغم تمامی تنگناهای اقتصادی، دولت پروژه‌های بخش عمرانی را تأمین مالی کرده است‌.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های کارشناسی اولیه باید توسط دستگاه‌ها قبل از ردوبدل شدن موافق نامه‌ها انجام شود تا پس‌ازآن با مشکلاتی مانند معارض محلی، و یا مجوز گرفتن از دستگاه‌ها روبرو نشوند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها باید برای جذب اعتبارات تخصیص‌یافته تمام توان خود را به‌کارگیرند در ادامه عنوان کرد: تخصیص دستگاه‌هایی که موفق به جذب اعتبارات نشده‌اند، در اختیار دستگاه‌های موفق و فعال قرار داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سالاری ادامه داد: تعدادی از پروژه‌های دستگاه‌ها از برنامه زمان‌بندی‌شده عقب هستند و مطمئناً روند جذب اعتبار توسط آن‌ها با مشکل روبرو خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه