English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۴۵ تا ۶۰ درصد کرمانشاهی‌ها ماسک می‌زنند/کودکان و جوانان هم در موج سوم کرونا در امان نیستند

محمودرضا مرادی با هشدار زدن ماسک عمومی بین 45 تا 60 درصد، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته کرونا در موج سوم قدرت تهاجم بیشتری پیداکرده و جوانان و کودکان هم از خطرات این موج در امان نیستند.

45 تا 60 درصد کرمانشاهی‌ها ماسک می‌زنند/کودکان و جوانان هم در موج سوم کرونا در امان نیستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از وضعیت قرمز کرونا در کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: تعداد بستری‌های کرونا در کرمانشاه نسبت به اوایل شهریور حدود سه برابر شده و به بیش از 480 نفر رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه روزانه حدود 120 نفر در مراکز درمانی استان بستری می‌شوند و به‌صورت میانگین روزانه 20 تا 25 نفر به آمار بستری‌های استان افزوده می‌شود، خاطرنشان ساخت: طی هفته‌های گذشته 20 تخت ICU به تخت‌های بیمارستانی کرمانشاه اضافه‌شده و 12 تخت دیگر نیز در حال اضافه شدن است، بعلاوه 20 تخت در بیمارستان فارابی هم در حال راه‌اندازی است و در صورت نیاز از تخت‌های ICU بیمارستان امام رضا (ع) هم برای بیماران کرونایی استفاده می‌کنیم اما هنوز ترس از کمبود با توجه به همه‌گیری ویروس در استان کرمانشاه راداریم.

مرادی با تأکید بر اینکه جوانان و کودکان هم از خطرات موج سوم کرونا در امان نیستند، اظهار داشت: استفاده از ماسک در بخش‌های مختلف استان در حدود 45 تا 60 درصد قرار دارد و همین امر باعث بالا رفتن آمار مبتلایان و فوتی‌ها شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی