English

حسین فرشیدی خبرداد؛

وضعیت قرمز در بستک و پارسیان/ ۲۰۰ بیمار کرونایی در هرمزگان بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهرستان‌های بستک، پارسیان در وضعیت قرمز و میناب نارنجی و دیگر شهرستان‌ها زرد و نارنجی هستند.

وضعیت قرمز در بستک و پارسیان/ ۲۰۰ بیمار کرونایی در هرمزگان بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، شمار فوتی‌ها بر اثر کرونا در هفته اخیر را ۱۳ نفر دانست و عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ بیمار بستری هستند که آزمایش کووید ۱۹ نیمی از آن‌ها مثبت و نیمی دیگر مشکوک به کروناست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه اکنون ۴۲ بیمار در آی سی یو بستری هستند و حال ۱۵ بیمار وخیم و در شرایط اضطراری است، اظهار کرد: اکنون شهرستان‌های بستک، پارسیان در وضعیت قرمز و میناب نارنجی و دیگر شهرستان‌ها زرد و نارنجی هستند.

فرشیدی عنوان کرد: واکسن آنفلوآنزا چند روزی است که تزریق آن آغاز شده است و زنان باردار، بیماران زمینه‌ای و پرخطر و کادر بهداشت و درمان که در ارتباط نزدیک با بیماران کووید ۱۹ هستند، در اولویت هستند.

وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن آنفلوآنزا برای گروه‌های دیگر در آینده اعلام می‌شود، تصریح کرد: افرادی که در سامانه سیب و یا مراکز جامع سلامت ثبت نام کردند، شناسایی و با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه زنان باردار برای تزریق واکسن آنفلوآنزا به بیمارستان شریعتی بندرعباس مراجعه کنند، اظهار کرد: واکسن آنفلوآنزا در داروخانه موجود نیست و مردم به داروخانه مراجعه نکنند و افراد بالای ۶۵ سال در سامانه سیب و مراکز جامع سلامت ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان به مردم توصیه کرد با زدن ماسک و شستشوی دست‌ها بهداشت را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه