English

تشریح آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با اشاره به اینکه ۱۴ کرونایی جدید در استان به ثبت رسیده است، گفت: شمار مبتلایان کرونا مثبت در استان به ۳۰۷ نفر افزایش یافته است.

تشریح آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تشریح آخرین آمار و اطلاعات بیماری کرونا استان اینگونه اذعان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان ، یک هزار و ۶۹۹ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون در مراکز درمانی استان بستری شده اند، که یک هزار و ۴۴۹ نفر از این تعداد ترخیص شده اند و از تعداد یک هزار و ۸۴۶ نفر به دلیل مشکوک بودن نمونه گیری شده که نتیجه آزمایش ۱۵۳۱ نفر نیز منفی اعلام شده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: آمار کرونایی مثبت در استان هرمزگان به ۳۰۷ نفر افزایش پیدا کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ، تعداد ۱۴ نفر در استان شامل ۴ نفر از بندرعباس ،۳ نفر در میناب ، ۳ نفر از کیش ، ۳ نفر در حاجی آباد و یک نفر قشم بود که به شمار کرونایی مثبت جدید در هرمزگان اضافه شده که ۲۵۶ نفر از این تعداد با بهبود وضعیتشان ترخیص شدند و  در حال حاضر نیز ۳۲ بیمار حاد تنفسی نیز بستری هستند.

وی خاطر نشان کرد: طی روز اخیر یکی از بیماران مبتلا به کرونا در میناب بدون بیماری زمینه ای (مرد ۸۸ ساله از روستای حکمی شهرستان میناب) فوت کرد و شمار فوتی ها بر اثر کرونا در استان نیز به ۱۹ نفر افزایش پیدا کرد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در ادامه عنوان کرد:  متوسط سن مبتلایان به کرونا بالای ۶۰ سال است.

شایان ذکر است؛ بندرعباس با ۱۵۲ مورد، کیش با ۵۰ مورد، میناب با ۳۲ مورد، قشم با ۲۹ مورد، حاجی آباد با ۱۲ مورد، بندرلنگه با ۸ مورد، پارسیان با ۸ مورد، رودان با ۶ مورد، بندر خمیر ۶، بستک ۳ مورد و جاسک ۱ مورد  نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه