English

با توجه به فعالیت سامانه همرفتی و وقوع بارش های رگباری؛

مردم از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری کنند

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می شود با توجه به فعالیت سامانه همرفتی و وقوع بارش های رگباری، از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به مناطق مرتفع خودداری شود.

مردم از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز با رشد ابرهای همرفتی در ساعات بعدازظهر و شب، در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی پیش بینی می شود.

عارفی افزود: در غالب ارتفاعات استان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد مورد انتظار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: توصیه می شود با توجه به فعالیت سامانه همرفتی و وقوع بارش های رگباری، از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به مناطق مرتفع خودداری شود.

عارفی با اشاره به اینکه وضعیت دریا طی امروز مساعد خواهد بود،در ساعات بعدازظهر وزش باد سطحی در تنگه هرمز پیش بینی می شود، عنوان کرد: 

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان در پایان با بیان اینکه از لحاظ دمایی نوسان یک تا دو درجه ای دما در استان پیش بینی می شود، اضافه کرد: از صبح چهارشنبه  تا روز پنجشنبه در مناطق دریایی استان افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی ( در محدوده 37-30 کیلومتر در ساعت) سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه