English

مردم بشاگرد از قرار گیری در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری کنند

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی ساعات بعدازظهر تا اوایل شب با توجه به وقوع ناپایداری های موقتی در منطقه بشاگرد و احتمال طغیان رودخانه های فصلی،توصیه می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود.

مردم بشاگرد از قرار گیری در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز با تاثیرات جریانات شرقی در سطح استان ناپایداری جوی پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر خواهیم داشت که در منطقه بشاگرد و برخی نقاط شمالی استان با رگبار باران و رعد وبرق و افزایش موقتی سرعت وزش باد همراه خواهد بود.

عارفی عنوان کرد: طی ساعات بعدازظهر تا اوایل شب با توجه به وقوع ناپایداری های موقتی در منطقه بشاگرد و احتمال طغیان رودخانه های فصلی،توصیه می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان از در جزایر خلیج فارس شرایط تردد های دریایی مساعد خواهد بود، عنوان کرد: در سواحل دریای عمان نیز وزش بادهای سطحی جنوب شرقی خواهیم داشت.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، در ادامه اظهار کرد: از اواخر سه شنبه و طی روز چهارشنبه، وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی(گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت) سبب مواج شدن دریای عمان و تنگه هرمز خواهد شد.

عارفی در پایان افزود: از لحاظ دمایی  تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت، روز چهارشنبه موقتا با توجه به افزایش ابرناکی،کاهش نسبی دما در طول روز به ویژه در مناطق ساحلی پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه