English

شناورهای سبک و صیادی از تردد در نیمه غربی خلیج فارس خودداری کنند

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد در نیمه غربی خلیج فارس خودداری کرده و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورهای متردد در این منطقه صورت پذیرد.

شناورهای سبک و صیادی از تردد در نیمه غربی خلیج فارس خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز شنبه چهار دهم تیرماه، در ساعات ابتدایی صبح مه رقیق صبحگاهی پدیده غالب سواحل و جزایر خواهد بود.

وی افزود: شرایط دریا جهت ترددهای دریایی در محدوده استان مساعد پیش بینی می شود، و در نیمه غربی خلیج فارس افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی سبب مواج شدن این مناطق دریایی خواهد شد.

عارفی عنوان کرد: توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در نیمه غربی خلیج فارس خودداری کرده و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورهای متردد در این منطقه صورت پذیرد.

وی با اشاره به ایتکه تداوم وزش این بادها تا صبح فردا پیش بینی می‌شود، افزود: ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان (بیشترارتفاعات شرقی) رشد و افزایش ابرناکی رخ خواهد داد و وقوع رگبار باران و رعد و برق همراه با افزایش لحظه ای سرعت باد دور از انتظار نخواهد بود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، در پایان اضافه کرد: از نظر دمایی، تا اواسط هفته جاری، روند افزایش 1 تا 3 درجه ای دما پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه