English

تاکنون از زلزله رویدر خسارتی گزارش نشده است

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، اعلام کرد: تاکنون گزارشی نیز از بروز خسارت جانی و یا مالی به این اداره کل نرسیده است.

تاکنون از زلزله رویدر خسارتی گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد غیبی معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، اعلام کرد: تاکنون گزارشی نیز از بروز خسارت جانی و یا مالی به این اداره کل نرسیده است.

احمد غیبی خاطر نشان کرد: با این وجود اداره های دولتی امدادی و خدماتی در سطح شهرستان خمیر در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز اقدام‌های لازم را در منطقه انجام دهند.

مختار سلحشور مدیرکل جمعیت هلال احمر هرمزگان، اظهار داشت: بخش رویدر دارای خانه هلال و داوطلبان فعالی بوده و زمین‌لرزه‌ های اینچنین که شدت پایینی دارند را بررسی و به اداره شهرستان خمیر و اداره کل اُستان اعلام می‌کنند.

مختار سلحشور ادامه داد: این داوطلبان تا کنون گزارشی مبنی بر بروز خسارت مالی و جانی به این اداره کل نداده‌اند و از سوی دیگر نیز ارزیابان گزارشی از بروز خسارت نداشته‌اند.

شب گذشته (یک مهر) زمین لرزه ای به بزرگی چهار و ۲ دهم ریشتر در ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه و ۳۲ ثانیه حوالی ۱۹ کیلومتری شهر رویدر در شهرستان بندر خمیر، ۴۱ کیلومتری بندر خمیر و ۵۲ کیلومتری شهر فین را لرزاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه